Maimstream Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Jupp, igår skaffade jag en väldigt fantasirik signatur. Hade helt enkelt inget bättre för mig. ville göra den persolig, en sån där "beskriv dig själv med ett ord"-grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Gjorde ett ...And Justice For All-kit. ...And D.E For All. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 (redigerad) Fy(ursäkta språket)faaan vad snygg den är! blir ju nästan tårögd :'( så jävla snygg alltså, många applåder! Tacktack. Man bugar och bockar! Måate erkänna att jag är riktigt stolt över den, mest p.g.a att mina photoshop-skills är ungefär lika med..0. Jag är så nöjd så jag ska passa på att använda den här smileyn för första gången!---> Ursäktar språket, btw. Redigerad 25 maj, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Vansinnigt fager, Kebab. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Tacktack. Man bugar och bockar! Måate erkänna att jag är riktigt stolt över den, mest p.g.a att mina photoshop-skills är ungefär lika med..0. Jag är så nöjd så jag ska passa på att använda den här smileyn för första gången!---> Ursäktar språket, btw. Den är för jävla grann som någon vuxen person hade sagt här i skåne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Den är för jävla grann som någon vuxen person hade sagt här i skåne! En tackar, en tackar, som man sa förr i tiden. Vansinnigt fager, Kebab. Tackar så vördnadsfullt. Själv saknar man ju din citron-signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Kan nån göra en ny sig/ava åt mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Usch så fint jag har gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Usch så fint jag har gjort. ............./ ......... fult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Avis?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 (redigerad) Usch så fint jag har gjort. Bläää! Det var inte fint! Redigerad 26 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Jag orkar inte trixa ihop en signatur. Så jag körde lite okka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Jag orkar inte trixa ihop en signatur. Så jag körde lite okka. Nice! betyder det nåt särskilt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Nice! betyder det nåt särskilt? Näh. Det står... S?. Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Näh. Det står... S?. Typ. Okej, då är jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 La till en liten text i min signatur... Förväntar mig bara att två personer ska fatta den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 La till en liten text i min signatur... Förväntar mig bara att två personer ska fatta den! Jag la till en sak jag med! Tror också bara 2 personer här fattar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 La till en liten text i min signatur... Förväntar mig bara att två personer ska fatta den! OMG. Jag fattar wtfhax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Näh. Det står... S?. Typ. Arabisk version av yeh har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 (redigerad) Arabisk version av yeh har jag för mig. Jovars, det är arabiska. Men jag gick efter hur det såg ut och inte dess mening. Redigerad 27 maj, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts