D.E Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Nytt kit... Fint? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Du får en liten smisk på stjärten, men längre går jag inte. Du har rätt. Den är inte speciellt vacker. Men den duger väl? Jag har inget phoposhop, så allting i signaturen är gjort med hjälp av Paint. Jo men... det känns inte färdigt på något sätt. Någon som vet hur jag känner mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Jo men... det känns inte färdigt på något sätt. Någon som vet hur jag känner mig? Den känns tom med andra ord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Den känns tom med andra ord? Där var det! Precis det jag menade. Någon som håller med mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Där var det! Precis det jag menade. Någon som håller med mig? ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 (redigerad) Där var det! Precis det jag menade. Någon som håller med mig? Hmm. Jag kan inte se vad som saknas. Kanske är det bristen på effekter får den att kännas tom? EDIT: Bättre nu? Redigerad 13 maj, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Söt, skribb. Det enda som jag av någon anledning tycker låter underligt är "kött". Det passar inte in riktigt, jag söker ett annat ord. Jo, jag med. Men jag kommer inte på något annat. Förslag? Och tack, Pico. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Jo, jag med. Men jag kommer inte på något annat. Förslag? Och tack, Pico. Vet faktiskt inte. Skulle det vara på engelska skulle "Flesh" passa in prima, men nu blir det knivigare. Det tål att tänkas på. rabarben, varför ändrar du inte så din avatar är 90x90? Din är förminskad så den blivit trashed, såhär ska den se ut. http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/hifskit.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Vet faktiskt inte. Skulle det vara på engelska skulle "Flesh" passa in prima, men nu blir det knivigare. Det tål att tänkas på. rabarben, varför ändrar du inte så din avatar är 90x90? Din är förminskad så den blivit trashed, såhär ska den se ut. http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/hifskit.png Hans avatar är 90x90 men den visas bara som 80x80. Tror inte att forumet har 90x90. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Hans avatar är 90x90 men den visas bara som 80x80. Tror inte att forumet har 90x90. Jodå, skribbs är 90x90. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 (redigerad) Hans avatar är 90x90 men den visas bara som 80x80. Tror inte att forumet har 90x90. Spana in skribbelibbans avatar. *L'Editation* Gah! Frenzy, må du brinna i helvetet för evigt. Redigerad 13 maj, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Ny igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Bad om kommentarer Ingen som vill kritisera? Tydligen inte för den var så snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 (redigerad) Vet faktiskt inte. Skulle det vara på engelska skulle "Flesh" passa in prima, men nu blir det knivigare. Det tål att tänkas på. rabarben, varför ändrar du inte så din avatar är 90x90? Din är förminskad så den blivit trashed, såhär ska den se ut. http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/hifskit.png Spooky. Jag bara lägger in URL-en där på avatar options och sedan kommer den upp i 80 x 80? Jag har inte ändrat på något. Någon inställning eller? Corleone: Där var det! Nu blev den fin! Redigerad 14 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Hmm. Jag kan inte se vad som saknas. Kanske är det bristen på effekter får den att kännas tom? EDIT: Bättre nu? Snyggade till kanterna lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Shalom! Vilken av dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Shalom! Vilken av dom? mjau Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 (redigerad) Snyggade till kanterna lite. Hmm. Jag ser inte direkt någon skillnad på den och min nuvarande. Tack för att du tog dig tid i alla fall. Edit: Jo, nu ser jag. danke. Redigerad 14 maj, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Ingen som har någon kommentar om min? http://img62.imageshack.us/img62/5395/soetnoet2wk.jpg min flicka <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Ingen som har någon kommentar om min? http://img62.imageshack.us/img62/5395/soetnoet2wk.jpg min flicka <3 Signaturen är jävligt ful, flickan är det säkert inget fel på, man ser inte hur hon ser ut direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts