Patrik Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Ny sign. Fin. Funkade inte först.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Fin. Funkade inte först.. Tack. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Skulle min signatur bli snyggare med ram runt om? Okej, jag erkänner, jag vet inte hur man gör i mitt jeffla PS elements 2. Kan nån hjälpa? edit: Wohoo. lite respekt att göra inlägg #8000 i den här tråden Blir nog snyggare Kolla om det finns stroke på edit-menyn. Det gör en fin ram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Nån göra en ny åt mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Blir nog snyggare Kolla om det finns stroke på edit-menyn. Det gör en fin ram. Hmm.. edit-stroke. ska testa. ehm. ja. Godnatt och tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Har iof haft min ava nån dag nu, men vad tycks? Ny sign också med hjälp av R2 och hans lilla projekt jag hjälper till med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Uppdatera mig lite kanske? http://img48.imageshack.us/img48/5933/nysig23ub.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Vill någon vara snäll och fixa en ny sig till mig? En avatar skulle också vara fint men det fixar ajg själv om inte annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Uppdatera mig lite kanske? http://img48.imageshack.us/img48/5933/nysig23ub.png Gräslig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Gräslig Då har du inte tittat på din. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Då har du inte tittat på din. Haha Siana's är ju ögongodis. Din "nya" var allmänt ful.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Viva la byta? Ska snickra ihop en avatar lite senare också på samma tema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Viva la byta? Ska snickra ihop en avatar lite senare också på samma tema. Fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Viva la byta? Ska snickra ihop en avatar lite senare också på samma tema. Snygg font! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Nån göra en Ny ava ? från One Piece eller nått annat. Gärna Zorro eller Tony TOny Choppa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Haha Siana's är ju ögongodis. Din "nya" var allmänt ful.... Visst är sianas snygg, sa det mäst för att kontra. Jag mena, konstruktiv kretik var det ju inte något tal om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Lyckades på egen hand pilla dit ramar på bilderna. Blev det bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Lyckades på egen hand pilla dit ramar på bilderna. Blev det bättre? Absolut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Bad om kommentarer Ingen som vill kritisera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Bad om kommentarer Ingen som vill kritisera? gillar avatarn, han är ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts