Mikolan Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Jag har Copyright på Bilden där CJ har militär kläder, en AK47a och gör OG täcknet. Förlåt men jag måste gå bort en liten stund för att garva skiten ur mig. [5 Minuter Senare Med tårar i ögonen] Hur fan kan du påstå dig ha copyright på någon annans karaktär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Förlåt men jag måste gå bort en liten stund för att garva skiten ur mig. [5 Minuter Senare Med tårar i ögonen] Hur fan kan du påstå dig ha copyright på någon annans karaktär? ord.. Dummaste killen gjort sedan han sa att han gjort ett stort torn i pixelart men i själva verket hade han ju snott det från Habbo Hotel. ahh.. dumma banan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 (redigerad) Luddee: Till andra som tänkt göra Xeo-style : Gör en nu, eftersom det snart kanske inte finns så många karaktärer kvar (ingen får ha samma) pixel art skiten var ett skämt.( gå inte off-topic för att jag skrev det här) Redigerad 15 december, 2004 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 (redigerad) Kaboom, Hans egna och min. Vad jag vet iaf. Jag har Copyright på Bilden där CJ har militär kläder, en AK47a och gör OG täcknet. Edit: Han har gjort den men jag ville ha lite ändringar. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/Kung_food.jpg 1: Det där är inte CJ. 2: Så det är alltså du som designat och ritat den bilden? Jag tror det är R*, alltså är det dem som skulle ha copyright om någon har det. 3: Stjärnonra ser för övrigt väldigt felplacerade ut, rotera dem så att de har samma vinkel som texten. 4: Gör bakgrunden mindre synlig (alltså bilden, inte den enstaka färgen). Btw, täcknet stavas med e, alltså tecknet. Redigerad 15 december, 2004 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 1: Det där är inte CJ. 2: Så det är alltså du som designat och ritat den bilden? Jag tror det är R*, alltså är det dem som skulle ha copyright om någon har det. 3: Stjärnonra ser för övrigt väldigt felplacerade ut, rotera dem så att de har samma vinkel som texten. 4: Gör bakgrunden mindre synlig (alltså bilden, inte den enstaka färgen). Btw, täcknet stavas med e, alltså tecknet. Vem är det då, militärerna är inte Svarta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Vem är det då, militärerna är inte Svarta. En vanlig OGF medlem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 En vanlig OGF medlem? Dem är inte rakade!!!! Jag ger upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 För att klargöra: Vill jag ha en sig med den karaktären som du hade i Xeo001's stil så gör jag det. Inte för att jag vill det men du förstår vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 För att klargöra: Vill jag ha en sig med den karaktären som du hade i Xeo001's stil så gör jag det. Inte för att jag vill det men du förstår vad jag menar. Vi gör precis vad vi vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 För att klargöra: Vill jag ha en sig med den karaktären som du hade i Xeo001's stil så gör jag det. Inte för att jag vill det men du förstår vad jag menar. Me no know talk 'bout. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Men förfan! Dra inte in mig i skiten food... jag sa så, eftersom det inte skulle vara kul att 2 st hade samma ... Du behövde fan inte ta CR vafan, och nu skyller du på mig? Du behövde bara säga att du gjorde den, eftersom de flesta människor förstår att man inte gör en likadan då... du behövde bara visa bilden och säga att du höll på med den... jag har inget med detta att göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 rätt offtopic: nån som vet vart man kan köpa den sjalen i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 (redigerad) rätt offtopic: nån som vet vart man kan köpa den sjalen i spelet? Binco Edit: Hur gör man "ram" runt bokstäverna på Photoshop? Redigerad 15 december, 2004 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Om du trycker på ett lager, du markerar det. Lager > Lagerstilar > Linje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Fan vilket tjafs över en bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Fan vilket tjafs över en bild! Nej dte vart tjafs över att han sa att han hade copyright på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Ska jag använda denna sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Nej, störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskaladera Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Ska jag använda denna sig? Animationen blåser brutalt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Ska jag använda denna sig? störande tycker jag mitt högra öga dampar sig när jag tittar på den så helst inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts