Tommy_Fido Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Den är ju inte alls för stor. 500x200 ligger väl reglerna på? Cool men alldeles för stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 gjorde en snabb i paint! tycker alla ska göra sina signaturer i paint lätt bästa programmet att göra saker i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) hur va de här , lovar att ta emot komentarer och inte gnata , förlåt för att jag varit jobbi, förlåt skribb EDIT: verkar inte vara nån som vågar bedöma den Redigerad 24 oktober, 2004 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 gjorde en snabb i paint! tycker alla ska göra sina signaturer i paint lätt bästa programmet att göra saker i! Bara för att du inte har något RIKTIGT bildredigeringsprogram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Min gammla var snygg men tyvär för stor. om du lägger upp den i annat format, typ GIF, så kan jag fixat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 älskar: skribbbs sign steam-update-sigen hatar: Cortez (eller typ tupac-bilden eller?) funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Bara för att du inte har något RIKTIGT bildredigeringsprogram ja har haft andra, men dom va kassa, o snacka inte om att ja inte "kunde" dom... men paint e ändå de bästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Jag tycker vigge:s är ganska snygg. Enkel och snygg xstreems var någon av de fulaste jag sett Luddee: Lite för färggran för min smak, och ganska enkel, för du har typ lagt på en effekt med Photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 hatar: Cortez (eller typ tupac-bilden eller?) Den är ju bjutiful, både texten och bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 um, denna tråd börjar luta åt The one and only, istället för att spamma både denna tråd och TOAO (lol), skriv bara i TOAO menar alltså de som visar upp sina sigs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Min såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Min såklart! Jo, din e snygg som fan! Va tycks om min då? Nä, jag borde nog göra en ny... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) Min måste väl vara snyggast? Nej men seriöst. Jag gillar Stells gamla paint-signatur Vilken då? Antar att det är min "winamp bar" eller? Hittade en annan sign.. Tror jag byter till den.. Redigerad 25 oktober, 2004 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 um, denna tråd börjar luta åt The one and only, istället för att spamma både denna tråd och TOAO (lol), skriv bara i TOAO menar alltså de som visar upp sina sigs Jo, men nu är ju TOAO låst också.... Inte mitt fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 ny sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Den är ju bjutiful, både texten och bilden O yeah! Äh, P-C vet att du älskar den innerst inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 (redigerad) Får väll slå till med denna då..har lite paint oxå.. Nu då? Redigerad 25 oktober, 2004 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 jag kan inte se bilden. Kung-Food: De va lite snyggast.se över din sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 min nygammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Får väll slå till med denna då..har lite paint oxå.. Nu då? Den var ganska snygg Men ja tycker de e snyggare om man har nån slags bild eller motiv på bilden, inte bara ett virrvarr av färger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts