Compwear Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Nytt, är nybörjare på ps men detta får duga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 (redigerad) Lite Walter i avataren kanske. Edit: Nä blev fult ju, ska fixa med det. Kungen då? Will Smith kan iaf inte slå fel! EDIT: Varför blir alla så överskarpa? Är det för att forumet förminskar åt mig? Kan nån fixa till 80x80 plz? Redigerad 7 maj, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Will Smith, utan tvekan. Kan tyvär inte förminska den. Har inte PS här. Men du vet att man kan ha 90x90 va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Eh Dude, fixade Will åt dig din gamla skräcködla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Har detta tills jag kommer på något finare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Eh Dude, fixade Will åt dig din gamla skräcködla. Tack Pico, mycket bättre! aikjonas: Jo men det sägs att det kommer fixas så det blir 80x80 snart. Sen får man ju inte få för mycket av det goda: Will Smith. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Har detta tills jag kommer på något finare. Var känner jag igen signaturen ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Ny avatar. Liam Gallagher får ta en paus nu, och Cpt. Willard får inta hans forna tron. Varför måste jag vara en sådan satans trendsetter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Varför måste jag vara en sådan satans trendsetter? Jag är besatt av AN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 aikjonas: Jo men det sägs att det kommer fixas så det blir 80x80 snart. Sen får man ju inte få för mycket av det goda: Will Smith. Okej, synd. Att det ska fixas alltså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Ny avatar Kräver webläsare som stödjer .png fullt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Ny avatarhttp://www.gtasajten.com/forum/uploads/av-11.png Kräver webläsare som stödje .png fullt ut. Cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Nya avataren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Var känner jag igen signaturen ifrån? Vet inte Fick den från en kille på msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Var känner jag igen signaturen ifrån? Tycks vara ett klipp från de Volkswagen reklamerna som Peter Stormare nyligen medverkat i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Byta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Byta? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Tycks vara ett klipp från de Volkswagen reklamerna som Peter Stormare nyligen medverkat i. Vilken kanal? Martin: Neej :'( 1234 BYTTE! Fiestis deluxe! Redigerad 7 maj, 2006 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Nån som kan förastöra min Avtar= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Nån som kan förastöra min Avtar= Då blir den bara suddig. Skaffa en snygg istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts