Chilli_13 Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Bah, någon måtta får det vara. Genomskinlig bakgrund! Yeah, thats right Jag diggar din signatur som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Yeah, thats right Jag diggar din signatur som fan Din är också fin att vila ögonen på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Nu är det nog dags att byta, eller..? http://img515.imageshack.us/img515/9250/halowithtext1pn.jpg Den är snyggare utan text, men ska jag använda den som signatur så borde jag nog ha texten där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) Nu är det nog dags att byta, eller..? http://img515.imageshack.us/img515/9250/halowithtext1pn.jpg Den är snyggare utan text, men ska jag använda den som signatur så borde jag nog ha texten där... Den var ju jättefin! Du är en duktig hest i fotoaffären! Såg nu att det var master chief! Redigerad 3 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Nu är det nog dags att byta, eller..? http://img515.imageshack.us/img515/9250/halowithtext1pn.jpg Den är snyggare utan text, men ska jag använda den som signatur så borde jag nog ha texten där... Dags att byta, ja. Men inte till den, tycker inte jag. Jag har börjat associera dig med Fahrenheit- tema, gör en ny Fahrenheit- signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Dags att byta, ja. Men inte till den, tycker inte jag. Jag har börjat associera dig med Fahrenheit- tema, gör en ny Fahrenheit- signatur. Hmmm... Det är så svårt att få tag i snygga bilder/renders från Fahrenheit. Skulle dock göra en om jag får tag i en bra render. Tack för kommentarerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Öy Tacklebobby, följde du någon tutorial när du gjorde signaturen du har nu? Jag avgudar nämligen bakgrunden och skulle gärna ta emot några av de brushes du använde under kreationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Öy Tacklebobby, följde du någon tutorial när du gjorde signaturen du har nu? Jag avgudar nämligen bakgrunden och skulle gärna ta emot några av de brushes du använde under kreationen. Nope, ingen tutorial. Det du syftar på i bakgrunden är nog heller inte penslar, det är c4d renders. Sök efter såna på google eller DeviantArt så hittar du säkert några fina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Nope, ingen tutorial. Det du syftar på i bakgrunden är nog heller inte penslar, det är c4d renders. Sök efter såna på google eller DeviantArt så hittar du säkert några fina. Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Nu är det nog dags att byta, eller..? http://img515.imageshack.us/img515/9250/halowithtext1pn.jpg Den är snyggare utan text, men ska jag använda den som signatur så borde jag nog ha texten där... Snygg eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) Fel tråd!!! Redigerad 3 maj, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Nu har jag uppdaterat mitt precis lagom till nya forumet. Lite mindre än förra och bara en random bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Nu har jag uppdaterat mitt precis lagom till nya forumet. Lite mindre än förra och bara en random bild. Du vet att det går ha 90x90(egentligen 80x80)avatars nu va? <- hata smiley Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dexy Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Min första signatur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Hmm. Medge att min avatar ser något fånig ut, i denna storlek? Jag tycker då det i alla fall. Här krävs reform. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Ny avatar. Liam Gallagher får ta en paus nu, och Cpt. Willard får inta hans forna tron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Kör en ny nu. På test. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Du vet att det går ha 90x90(egentligen 80x80)avatars nu va? <- hata smiley Ojdå. Då får jag fixa en större. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Större avatar, ville inte känna mig utanför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Så. Bilden är 78x78 nu. Eftersom jag tog bilden från min sig så går det inte högre. Men det duger nog. Kommer tröttna på det här rätt snabbt ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts