Kebab Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Har på nåt konstigt vänster lyckats pilla ihop en signatur. Värd att använda? wtf? nu är den helt plötsligt 504 pixlar bred hade kunnat svära på att den var exakt 500 när jag gjorde den edit2: fixad, gjorde den ännu mindre Redigerad 1 maj, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Du var mig en kräsen en. Kommer inte på tal. Fast jag kan ha en sån där finurlig bildväxlare. OMG YES Ta inte åt dig av vad P-C sa, det är lart du ska ha kvar bananen eller vad det nu är för frukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Har på nåt konstigt vänster lyckats pilla ihop en signatur. Värd att använda? wtf? nu är den helt plötsligt 504 pixlar bred hade kunnat svära på att den var exakt 500 när jag gjorde den edit2: fixad, gjorde den ännu mindre Vad i hela friden? Bananfetishporr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Vad i hela friden? Bananfetishporr? Har du aldrig sett wildboyz på mtv? Visst, det är lite småbögigt, men helt otroligt underhållande edit: bra, nu kan jag passa på att ladda upp avataren också, utan att bli spamm-anklagad. fan att silentwhisper alltid ska kraja. Redigerad 1 maj, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Har du aldrig sett wildboyz på mtv? Visst, det är lite småbögigt, men helt otroligt underhållande Ough. Jag kollar på wildboyz varje kväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Ough. Jag kollar på wildboyz varje kväll Skulle jag med göra om det inte gick så jefla sent Men jag har sett de flesta avsnitten iallafall. --- Slänger in avataren och signaturen tillsvidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Vågar man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Funderar på att ha den här avataren, nu när silentwhisper har blivit erövrat av helvetets ondaste demoner. Frågan är bara om den passar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Funderar på att ha den här avataren, nu när silentwhisper har blivit erövrat av helvetets ondaste demoner. Frågan är bara om den passar mig. Kan du inte byta tillbaks till den där kaninen du hade innan... snälla. Kan du motstå dom här ögonen? :'( annars använder jag hundögonen! *Elakt skratt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Kan du inte byta tillbaks till den där kaninen du hade innan... snälla. Kan du motstå dom här ögonen? :'( annars använder jag hundögonen! *Elakt skratt* *Doppa i socker och tugga på* Smask.. vilken nedrans kanin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 *Doppa i socker och tugga på* Smask.. vilken nedrans kanin? Den där vita... som du hade i signaturen. Och så stog det topp3 med svart. Den fanns i jättemånga olika miner visade du för oss en gång. den var så fin! *Tårar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Den där vita... som du hade i signaturen. Och så stog det topp3 med svart. Den fanns i jättemånga olika miner visade du för oss en gång. den var så fin! *Tårar* Dubbelposter tycker vi inte om. Och det var en katt ffs. Men den har jag ack lämnat bakom mig. Tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Dubbelposter tycker vi inte om. Och det var en katt ffs. Men den har jag ack lämnat bakom mig. Tyvärr. Min dator hängde sig! Och då blev det 2 posts --- Aja synd... nog en av dom finaste jag sett iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Ingen som gillar min? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Dubbelposter tycker vi inte om. Och det var en katt ffs. Men den har jag ack lämnat bakom mig. Tyvärr. SNIGELN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 SNIGELN! Justefan, min snigel! Synd bara att jag inte har kvar bilden, den var fin. =/ Lustig historia bakom hela grejen också... ah, den gamla goa tiden. Eller den halvgamla kanske, den riktiga gamla var innan 300-400-strecken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Justefan, min snigel! Synd bara att jag inte har kvar bilden, den var fin. =/ Lustig historia bakom hela grejen också... ah, den gamla goa tiden. Eller den halvgamla kanske, den riktiga gamla var innan 300-400-strecken. Jag har den!! Du kan få den någon dag då jag befinner mig vid rätt dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Ingen som gillar min? :'( jodå --- ?? Redigerad 2 maj, 2006 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) jodå --- ?? OMGLOLWTFLOLOLOL! *Harkel* Fan vad töfft! Bara för det måste jag använda den. Kaninen får hamna i signaturen istället. ^^ Sådärja, fan vad snyggt det blev. ^^ Redigerad 2 maj, 2006 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Bah, någon måtta får det vara. Genomskinlig bakgrund! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts