aikjonas12 Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Fel, man får ha 500 pixlar bred sign ellerhur?, min är 491 pixlar, Mätte inte jättenoga men borde få ha den? Nu har du ju bytt, men jag tyckte inte det såg snyggt ut med båda de två. Allt behöver ju inte handla om regler, finns något som kallas smak också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Har bytt tillbaks till en gammal sig och lagt till en sån där halvlam musiklista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Ny signatur och avatar Tycks? Inte alls likt R2D2s avatar. http://files.upl.silentwhisper.net/upload1/forumavatar.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Inte alls likt R2D2s avatar. http://files.upl.silentwhisper.net/upload1/forumavatar.jpg Nope, rätt stor skillnad faktist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Nope, rätt stor skillnad faktist. Nej, men exakt lik den som han hade förut. O'well. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Nej, men exakt lik den som han hade förut. O'well. Den han hade innan ja.. men inte den du visade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Random Byt INTE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Det här med musikgrej värkar ju vara på modet så jag hänger väl på då... vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Det här med musikgrej värkar ju vara på modet så jag hänger väl på då... vad tycks? Snyggt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Inte alls likt R2D2s avatar. http://files.upl.silentwhisper.net/upload1/forumavatar.jpg Jämför inte mina avatars med R2D2. Det gör mig illamående. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Snyggt.. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Tack Skulle sitta fint med ny avatar också, den du har nu är ju inte ful men passar inte in med din sign Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Jämför inte mina avatars med R2D2. Det gör mig illamående. Varför blir du illamående av det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Varför blir du illamående av det? Han är bara avundsjuk på R2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Skulle sitta fint med ny avatar också, den du har nu är ju inte ful men passar inte in med din sign Fixat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Jämför inte mina avatars med R2D2. Det gör mig illamående. För att du inte har lärt dig att göra annat än taggiga texter i Photoshop? Här är den gamla iaf för dom som undrar. http://img243.imageshack.us/img243/5402/avatar3uz.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Har bytt tillbaks till min gamla skåne/HIF tema. Av antiklimaxx! Vilken tycker ni är snyggast? Denna eller Bob marley saket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Har bytt tillbaks till min gamla skåne/HIF tema. Av antiklimaxx! Vilken tycker ni är snyggast? Denna eller Bob marley saket? Mr.Bob tycker jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Fixat. Nu så, nu är det fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 (redigerad) Han är bara avundsjuk på R2 Jaså? Det verkar du vara lilla vän... För att du inte har lärt dig att göra annat än taggiga texter i Photoshop? Dels därför... Redigerad 25 april, 2006 av Random Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts