Everest Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Testade KalleR-style, aldrig använt Imageready, men det var skitroligt. Resultatet blev en enkel animation av min gamla signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Avatarbyte. Everest - Den borde dunka lite oftare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Lite... Hysterisk Det är faktiskt min första Photoshop bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) Ny sig, trött på julsigen, men den kanske kommer tillbaka då och då... men men, man måste ju hänga med i svängarna : http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/klarJPG.jpg Va tycks? Jag blev nöjd och byter ivarjefall! EDIT: Ny ava också http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/ava2.jpg Redigerad 14 december, 2004 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Ny sig, trött på julsigen, men den kanske kommer tillbaka då och då... men men, man måste ju hänga med i svängarna : http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/klarJPG.jpg Va tycks? Jag blev nöjd och byter ivarjefall! EDIT: Ny ava också http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/ava2.jpg Xeo001 style Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 klart! har du gjort din egen eller har han gjort din!`? Till andra som tänkt göra Xeo-style : Gör en nu, eftersom det snart kanske inte finns så många karaktärer kvar (ingen får ha samma , ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Här e en ny från mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 klart! har du gjort din egen eller har han gjort din!`? Till andra som tänkt göra Xeo-style : Gör en nu, eftersom det snart kanske inte finns så många karaktärer kvar (ingen får ha samma , ) Mind control Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 klart! har du gjort din egen eller har han gjort din!`? Till andra som tänkt göra Xeo-style : Gör en nu, eftersom det snart kanske inte finns så många karaktärer kvar (ingen får ha samma , ) Vad är konceptet med att ni har samma tema? Det är snyggt, det ska sägas, men varför gör ni det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Xeo gjorde sin egna av samma tema som jag brukar göra. Det är lätt och ser bra ut, så jag orkar inte fiffla med andra teman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 finns det nån Xeo eller bara Xeo001 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Jag är Xeo, men eftersom mailen Xeo var redan tagen så började jag använda Xeo001. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Vart lägger man in angryblue fonts? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Vart lägger man in angryblue fonts? Där man lägger in alla andra fonts: (win xp) Windows >> Fonts Oh lord! (ny ava snart.. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Fixade lite småsaker på sigen och avan... 1. Siggens stjärnor är mindre 2. CJ har inte lika mycket ytterglöd 3. Namnet (luddee) har kommit närmare stjärnorna 1. Siggens stjärna har ingen skugga/ytterglöd. 2. Siggens stjärnas ram är inte 1-pixels, utan 2-pixels nu, störde mig på det Aja, fixade de småsakerna som skiljde den från de andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Intresse klubben antecknar , Nä men seriöst. Den ser bra ut. Jag använder ett annat sätt för mina renders. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 gjorde du siggen åt kaboom eller gjorde han en likadan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Jag har gjort alla i denna stil förutom din. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 (redigerad) och hur många är det? EDIT: För några sidor sen (2) så bad Kung Food dig, elr kaboom, att göra en sån sig som ni har... han ville ha den med den här bilden: och grön bakgrund... skulle kanske passa bättre med grå?? Redigerad 15 december, 2004 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 (redigerad) Kaboom, Hans egna och min. Vad jag vet iaf. Jag har Copyright på Bilden där CJ har militär kläder, en AK47a och gör OG täcknet. Edit: Han har gjort den men jag ville ha lite ändringar. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/Kung_food.jpg Redigerad 15 december, 2004 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts