okka Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 .okka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 That's some creepy shit right there. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 .okka? VAD I HEEELA... har du VU&Nico på LP? Unpeeled?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 VAD I HEEELA... har du VU&Nico på LP? Unpeeled?! Inte skalbar, dock, men jag har den! Den är saftig, go, och Warholig! Vinyl! YEAH! Ska göra en fin beställning av resterande Velvet-skivor inom en snar framtid, dessutom. Yeah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Inte skalbar, dock, men jag har den! Den är saftig, go, och Warholig! Vinyl! YEAH! Ska göra en fin beställning av resterande Velvet-skivor inom en snar framtid, dessutom. Yeah. Aha, nypressen. Då var det inget att skryta med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 (redigerad) Aha, nypressen. Då var det inget att skryta med. Hehe, oh, well. Jag är nöjd och belåten ändå. Vad kan den skalbara kosta egentligen? Några tusen? Editation. Silentwhisper är lite taskon. Jag laddar upp här istället. Redigerad 13 april, 2006 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 La till lite text och länk till min skivsamling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 La till lite text och länk till min skivsamling. Fint men... ändån fult. Du fattar vad jag menar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Fint men... ändån fult. Du fattar vad jag menar! Jupp jag fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 (redigerad) Tillfällig. Bara för att jag är kär i bandet. Notera Jack White, se så söt han är. Redigerad 13 april, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Xogedes nya sign är för stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Funderar att byta signatur till någon av dessa, eller ska jag ha kvar den jag har? Alla var fina, inte texten dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Ändrade texten i min signatur och tog bort korset, vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Ändrade texten i min signatur och tog bort korset, vad tycks? Helt klart sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Helt klart sämre. På vilket vis? pga texten eller pga korset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 (redigerad) På vilket vis? pga texten eller pga korset? Både och skulle jag vilja påstå, textstycket är för långt (höjden) och jag saknar korset. Dock så ser det bra ut utan kors och text. Redigerad 14 april, 2006 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Både och skulle jag vilja påstå, textstycket är för långt (höjden) och jag saknar korset. Dock så ser det bra ut utan kors och text. Då bytar jag igen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 (redigerad) Ny signatur. Shuuj och Becca från RegisterOne Redigerad 15 april, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Eller denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Eller denna? Den ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts