jaeger Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Vad hände med the chick? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 (redigerad) Ny avatar och sig... Hade en svart linje runt avataren med men den blev konstig när jag laddade upp den av nån anledning så jag tog bort den. Redigerad 29 mars, 2006 av D.E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Ny avatar och sig... Hade en svart linje runt avataren med men den blev konstig när jag laddade upp den av nån anledning så jag tog bort den. Förminska sig den e för stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) Jaså. Jag antar att det var D.E-sigen som var för bred. Jag kör på den där som visar vad jag har lyssnat på istället då. Den var väl inte för stor? EDIT: Fasen den är lite för hög. Men D.E-sigen var ju inte för stor. Jag kör på den. Redigerad 30 mars, 2006 av D.E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Ny avatar. Passade bättre till signaturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Ny text i själva bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Ny Sig & Ava Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Sär skriv ning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 AKI@: Vem är bruden du har på sigen? E skitlik en i min klass. mums! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 AKI@: Vem är bruden du har på sigen? E skitlik en i min klass. mums! Du menar väl ändå @ Aki? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Du menar väl ändå @ Aki? Ja men herre,.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Sär skriv ning. Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Va? Han menar att Spam Snuten är särskrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Han menar att Spam Snuten är särskrivet. Jaha, Pani mala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Den här ska jag nog ha ett litet tag, gissa var den är ifrån? Tror inte någon kommer kunna det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 (redigerad) Såklart så ska man ha liknande signatur. Hoppas skribb gillar detta lika mycket som förra. EDIT: La till en sak i min signatur. Redigerad 31 mars, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Jorå, perfa. Fan, råkade nog skriva i Vardagssnack. Blir till att editera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Jorå, perfa. Fan, råkade nog skriva i Vardagssnack. Blir till att editera. Man tackar! Vet du vad bilden i signaturen och avataren är ifrån? Tror du ska veta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 (redigerad) Symbålikk. En editering enligt editeringens reglementstadga: Tycks om min nya? Har inte hittat mig själv än. Still trying. Tar även bort lite text så att den passar precis under siggen. Redigerad 1 april, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Symbålikk. En editering enligt editeringens reglementstadga: Tycks om min nya? Har inte hittat mig själv än. Still trying. Tar även bort lite text så att den passar precis under siggen. Snygg! Men jag saknar din text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts