HOWHOW Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Ska man byta? Den du har nu är mycket snyggare enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Den du har nu är mycket snyggare enligt mig. I och med att Azore har mer makt än dig så gör jag som han säger skulle iofs gjort det ändå.... men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 But the cops pulled me over... they did not arrest me. Instead they sucked my dick. And it was so beautiful that god came down from heaven... Syftade på att vad i ( ursäkta språket) helvete har det med ngt att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 (redigerad) Lite ny ava Hur går det med ändringen av avatorstorleken egentligen? Vill ha större Redigerad 28 mars, 2006 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Lite ny ava Hur går det med ändringen av avatorstorleken egentligen? Vill ha större Ruskigt fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Syftade på att vad i ( ursäkta språket) helvete har det med ngt att göra? Det har att göra med att jag undrade om det var tillräckligt stötande. Sheesh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Jag diggar min nya signatur faktiskt. Frågan är bara hur länge jag står ut med den fula danmarkbannern (orkar inte göra en själv). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Har alltid trott att du är en anarkokapitalist.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Jo, det stämmer det också, men jag tycker det räcker med en "anarka-" text Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Det låter faktiskt ganska intressant att vara anarkist och kapitalist, jag är inte så insatt, kan du inte förklara lite mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Några kanske har märkt det. Några inte. La till en liten länk under min bild för några dagar sen. Kollade upp mitt namn i Urban Directory, och självklart stämmer det in perfekt på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Är mitt nya Blink 182 tema snyggt? Jag gillar det i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Är mitt nya Blink 182 tema snyggt? Jag gillar det i alla fall. Det föll mig inte i smaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Är mitt nya Blink 182 tema snyggt? Jag gillar det i alla fall. Adam´s song e inte med! Men... fin ide men det var faktiskt inte så himla snyggt. Snyggare än vad jag skulle kunna göra men... ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 ateist. rationalist. agnostiker. anarkafeminist. humanist. nihilist. skribb. Ursäkta att jag är en sån ignorant liten jävel men agnostiker? anarkafeminist? nihilist? skribb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 jaeger: Är inte heller så JÄTTE-insatt, men en anarkokapitalist är ingen kapitalistisk anarkist, utan en anarkistisk kapitalist. I princip är det en kapitalism med färre regler och att man inte ska betala skatt bland annat. Mr.White: Kan dra det lite kort: Agnostiker: Någon som inte är säker på om det finns en skapare eller inte, alternativt någon som vill tro på en skapare men har för få bevis. Anarkafeminist: Feminist med anarkistiska värderingar: Nihilist: Någon som anser att människan inte har något syfte i livet, osv. skribb: Skadad individ med nedanstående egenskaper, bland andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Se för er själva... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 skribb: Skadad individ med nedanstående egenskaper, bland andra. Ni menar ovanstående? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Ni menar ovanstående? Han menar detsom står i hans signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Se för er själva... Abstrakt konst i farten, eller någon slags Newton- tribut? Söt, förutom att det är lite dålig kvalitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts