KalleR Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Från the 40 year old virgin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 (redigerad) Sådärja, byter till ett lite "flashigare" neon-tema. Lille Alice får flytta sig för stunden. Hm, nu blev visst signaturen rätt suddig, fördömda paint! Att photoshop inte vill ta och fungera. *edit* Va i helv..? Varför blir det ett sånt jäkla mellanrum mellan signaturen och "the-end-of-the-post?! Redigerad 24 mars, 2006 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Sådärja, byter till ett lite "flashigare" neon-tema. Lille Alice får flytta sig för stunden. Hm, nu blev visst signaturen rätt suddig, fördömda paint! Att photoshop inte vill ta och fungera. *edit* Va i helv..? Varför blir det ett sånt jäkla mellanrum mellan signaturen och "the-end-of-the-post?! Lite stor bild kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 (redigerad) Mokka, titta här vad jag gjorde åt dig. Minimalisisk. The Clash utan mellanslag, whoa vad rebellious. Redigerad 24 mars, 2006 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Ny signatyrium igen då. Försöker hitta mig själv, så att säga. Filosofiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Sådärja, byter till ett lite "flashigare" neon-tema. Lille Alice får flytta sig för stunden. Hm, nu blev visst signaturen rätt suddig, fördömda paint! Att photoshop inte vill ta och fungera. *edit* Va i helv..? Varför blir det ett sånt jäkla mellanrum mellan signaturen och "the-end-of-the-post?! Du har inte skalat ner det vita området i paint. Gör det snarast, det skadar mina ögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Fixade det genast! Vill ju inte att lilla du ska fara illa av det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Jag har relativt ny bildsignatur och sprillans ny text under the bild. Feedback? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Jag har relativt ny bildsignatur och sprillans ny text under the bild. Feedback? Fett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Ny signatur. Oskar Ek som tecknat. Samma som avatarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Ny signatur. Oskar Ek som tecknat. Samma som avatarn. Sexij. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) Från the 40 year old virgin? Stämmer Skräpskalman edit: Fast jag har ju gjort om meningen lite i och med att jag betonar "shit". Blir ett lite annorlunda budskap. Redigerad 25 mars, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Låt oss säga så här; I min värld - ja. Vaah? Du sitter säkert och drömer om henna varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Vaah? Du sitter säkert och drömer om henna varje dag JAAAH!11 Så, nu är båda våra poster lika värdefulla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 @ AIKJONAS12 , 13? du gör bra saker för att vara så ung jag menade inte att den var dålig, den är fin din signatur jaghar också ny, ganska stolt om jag själv får säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Vaah? Du sitter säkert och drömer om henna varje dag Nej stupid. Det var inte så jag menade. Porr är ett av mina intressen så jag vet vad många heter, is all... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Ska jag byta? Är ni less på den nuvarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Färgglatt paint vs Damstjärtar Vilken? Blir ni admins/mods sura och varnar mig om jag tar Damstjärtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Ska jag byta? Är ni less på den nuvarande? Gör en med Naffy eller FFFFF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Färgglatt paint vs Damstjärtar Vilken? Blir ni admins/mods sura och varnar mig om jag tar Damstjärtar? Detta är porr. Man ser klart blygdläpparna så du kan inte gömma dig med 'amen lol man ser inget juuuh' á la Stellan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts