pKz Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Mycket möjligt att hon inte är i toppklass. Jag har förövrigt ingen aning om vem det är. Det var ganska svårt att hitta en bild på en tjej som ligger ner och INTE visar något. Tog bara första bästa, så hon får vara hur ful hon vill. Jopp, förstår det. Okej, men hon är inte ful, men. HAHA. Babblar bara in mig i en massa skit. @jaeger: MILF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jopp, förstår det. Okej, men hon är inte ful, men. HAHA. Babblar bara in mig i en massa skit. @jaeger: MILF! MILF? Jenna är ett sönderkrämat sprutluder (ursäkta spanskan). Hon måste gå på sista värsen nu alltså. Poor old lady. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) MILF? Jenna är ett sönderkrämat sprutluder (ursäkta spanskan). Hon måste gå på sista värsen nu alltså. Poor old lady. D'oh, uppfattade nog fel. Men dom där gamla, porrfilmerna på en ung Jenna är aldrig fel. Haha. Redigerad 23 mars, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Håller med Stellan här.. (Det heter min träslöjdslärare, som btw tankar från Kazaa ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Nytt...... Vad tycks. Själv lyssnar jag inte på slipknot men dom är råa dom som spelar i bandet. Bäst är Corey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 D'oh, uppfattade nog fel. Men dom där gamla, porrfilmerna på en ung Jenna är aldrig fel. Haha. Fresh Jenna är aldrig fel, nej. Hon var en blomma på sin tid, som tyvärr vissnat nu. @Martin: Sött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Martin @ Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Går det här an som avatar? http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/ava_fi.png Säg vad du vill, men den signaturen blockas på dirren. Vill ju inte att nån förälder ska se. (Nej, dom är inga jehovas vittnen men dom har väl nånting emot att jag sitter och kollar på nakna tjejer på internet.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Tsss, jag bara minimerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Går det här an som avatar? http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/ava_fi.png Snyggt som faen, nu blire att titta på Jacker's sig och ava har alla blivit inspirerad av mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Same shit, bunta ihop och slå ihjäl.. Jävla pack. @Jacker: Sätt ett färgfilter på bilden. Den ser mindre "porrig" ut om man inte ser skinfärgen. Och kanske en aning större J? *EDIT* Den är förövrigt 25px för bred. Gör om, gör rätt. Ja, det är helt fantastiskt. Men det funkar. Din lilla blå maskot snurrar förbi skärmen dagen lång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Ska jag byta? Är PS- n00b, förresten. Ska tacka Panimala och Siana för att dem hjälpte mig lite med skapandet. http://files.upl.silentwhisper.net/upload1/ava_p.png http://files.upl.silentwhisper.net/upload1/sig_aerv.png Du lär dig ju. Angående tjejen är smaken som baken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Hon kanske inte är snygg på det viset, men hon ser "porr" ut. Fast jag böt avatar iallafall, för att den med ansiktet inte matchade. :erv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Hon kanske inte är snygg på det viset, men hon ser "porr" ut. Fast jag böt avatar iallafall, för att den med ansiktet inte matchade. :erv Men minska signaturjäveln innan du får en varning. Image > Image Size > MYCKET mindre, gillar inte för stora signaturer! >> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 (redigerad) Nu är det dags för mig att svara lite Stell: Pack? Ooh, den slängs in i signatur på direkten pKz: Jag tycker Jenna är ful. Och för er som vill veta så är bruden i Stells signatur Aria Giovanni om jag inte missminner mig. Hon är också rätt ful. Jag har konstig smak. Slutligen: Nakensignaturer är rätt fånigt. Det ska vara stilfullt isåfall, inte som på det nerlagda forumet The STRIP där alla hade tjejer med satser i fejan som avatar. Faktum är att min morsa såg det en gång. Hon blev bestört. Edit snor helvete björnsylt: Jacker, det heter bytte. Redigerad 24 mars, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Mjo... Jag gör det när jag kommer hem. >> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 (redigerad) Hon kanske inte är snygg på det viset, men hon ser "porr" ut. Fast jag böt avatar iallafall, för att den med ansiktet inte matchade. :erv Är det du på bilden Jacker Skämt åsido: snygg sign och ava Jacker Eidt: 13:37 Redigerad 24 mars, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Jacker byt inte! FIGHT THE POWER! 13:43!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Mjo lu (dalländska) visst fan Är norrlännding ingen dalländing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 (redigerad) Här kommer jag med mitt försök till att göra ett ansikte med djup. edit: Oj sorry, fel topic. Redigerad 24 mars, 2006 av Dee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts