Siana Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Ska jag byta? Är PS- n00b, förresten. Ska tacka Panimala och Siana för att dem hjälpte mig lite med skapandet. http://files.upl.silentwhisper.net/upload1/ava_p.png http://files.upl.silentwhisper.net/upload1/sig_aerv.png Avataren går för sig, men den där signaturen kommer jag bli tvungen att adblocka. Visst var den fin, men då och då strosar mor min förbi, vete katten vad hon säger om något sådant. Redigerad 23 mars, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Går det här an som avatar? http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/ava_fi.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Victoria Silvstedt (?)-profilset är rätt lamez0rs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Nej, det är inte hon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Går det här an som avatar? http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/ava_fi.png Bwahah! Söt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Faktum är att jag kan se att det där är Ann Angel. Är det sorgligt? Jag vet inte. Antar att de flesta skulle tycka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Som Rabaraben sa: Snälla sluta med era porriga signaturer. Inte var det så skoj när mamma gick för på och kollade vad jag var inne på, så såg hon StellHells thailändare (?) och brast ut: Va fan är du inne på! Pinsamt ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) "Renligthet"? Dumheter. Skall byta ut min avatarbild pronto. Hang tiiiiight. Men Cheu-soos, jag skjuter snart mig själv. Neues avatar, by the way. Edit: Och signatur. You've gotta make it happen! Edit 2: "Porriga" signaturer sucks, bestämmer jag. Inget sånt. Redigerad 23 mars, 2006 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Pico har rätt, han är söt. Jag har också lite nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Som Rabaraben sa: Snälla sluta med era porriga signaturer. Inte var det så skoj när mamma gick för på och kollade vad jag var inne på, så såg hon StellHells thailändare (?) och brast ut: Va fan är du inne på! Pinsamt ja. Slå på MTV och du ser värre grejor direkt. Vi lever i en tid där nakenhet är tabu och överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Slå på MTV och du ser värre grejor direkt. Vi lever i en tid där nakenhet är tabu och överallt. Att alltid nämna MTV så fort ämnet nakna damer dyker upp börjar bli väldigt uttjatat. SÅ illa är det inte faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Som Rabaraben sa: Snälla sluta med era porriga signaturer. Inte var det så skoj när mamma gick för på och kollade vad jag var inne på, så såg hon StellHells thailändare (?) och brast ut: Va fan är du inne på! Pinsamt ja. Är din morsa nån jävla jehovas eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Är din morsa nån jävla jehovas eller? snarare kristen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 snarare kristen.. Same shit, bunta ihop och slå ihjäl.. Jävla pack. @Jacker: Sätt ett färgfilter på bilden. Den ser mindre "porrig" ut om man inte ser skinfärgen. Och kanske en aning större J? *EDIT* Den är förövrigt 25px för bred. Gör om, gör rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 StellHell, din tjej på sigen är inte ens snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 StellHell, din tjej på sigen är inte ens snygg. Din tjej på din signatur är inte så snygg hon heller.. Oups, det var visst du.. Skämt åsido. Vad var den kommentaren bra för? Är tjejen i min signatur så ful så AntiClimax morsa inte ska få dåligt samvete eller vadå? Fattar inte vad som var meningen med en så onödig kommentar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Men för er nollor som klagar. ADBLOCKA DÅ! Eller blunda.. Redigerad 23 mars, 2006 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Din tjej på din signatur är inte så snygg hon heller.. Oups, det var visst du.. Skämt åsido. Vad var den kommentaren bra för? Är tjejen i min signatur så ful så AntiClimax morsa inte ska få dåligt samvete eller vadå? Fattar inte vad som var meningen med en så onödig kommentar.. [sCRUBS]Folket från 1930-talet ber dig skicka tillbaka deras replik[/sCRUBS] Det var såhär jag menade: Din sig är inte så snygg, om man skulle jämnföra med en riktig porrfilm/porrbild/porrsida. Allstå, inget illa menat mot den sådär, utan att om man skulle jämföra med Jenna Jameson () så skulle din klassas som ful. Svårt och förklara hur jag menade. Hoppas du förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 [sCRUBS]Folket från 1930-talet ber dig skicka tillbaka deras replik[/sCRUBS] Det var såhär jag menade: Din sig är inte så snygg, om man skulle jämnföra med en riktig porrfilm/porrbild/porrsida. Allstå, inget illa menat mot den sådär, utan att om man skulle jämföra med Jenna Jameson () så skulle din klassas som ful. Svårt och förklara hur jag menade. Hoppas du förstår. Mycket möjligt att hon inte är i toppklass. Jag har förövrigt ingen aning om vem det är. Det var ganska svårt att hitta en bild på en tjej som ligger ner och INTE visar något. Tog bara första bästa, så hon får vara hur ful hon vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Är inte typ Jenna en gamling nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts