Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Haj haj! Hm, nu tänker jag tjalla om man får kalla det så.

Jag såg nu att en tråd har startats (och blivit låst) inom ämnet "Varför gillar alla GTAsajtare 2pac?". Ja, ni hör ju själva hur dumt det låter, och som grädde på moset vågade både jättemogna lilla okka och Didier Sach (som också var skapare till tråden) att kalla både min musiksmak för sämst, och Magnus Uggla för idiotisk svensk bland annat. Och det värsta var att jag inte va här :'( Helvete. Nåväl, de ska inte få komma så långt med det, åtminstone inte sketungen Didier Sach, för jag har precis upptäckt att hans signatur é 10 pixlar för hög. (Haha!). Så, ta bort dendär fula San Andreas-bilden som Rockstar tagit åt honom nu.

Haha, dissar man Ugglan blir det big payback, som James Brown så vackert uttryckte det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är jag ett obildat särbarn eller sitter kommatecknet mellan "renlighet" och "smutsades" fel? :P

Nice btw.

Eh, dunno man, men jag fick MVG, så jag bryr mig inte ^_^

Edit: Förresten: Ibland får man ha sina konstnärliga friheter, Lewis Carroll t.ex fuckade omkring med sina kommatecken till oigenkännlighet så att man ibland stakar sig när man läser. Kanske försökte efterlikna det just då. :)

Redigerad av skribb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska jag byta?

Är PS- n00b, förresten. Ska tacka Panimala och Siana för att dem hjälpte mig lite med skapandet. :lol:

http://files.upl.silentwhisper.net/upload1/ava_p.png

http://files.upl.silentwhisper.net/upload1/sig_aerv.png

NEEEJ! Inte fler "porr" signaturer! Jag vill kunna sitta på gtasajten i skolan eller när mina föräldrar är i närheten...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor