Tweak Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Nej, jag hade inget bättre att säga, var lite uppretad när jag skrev det ursäkta ers majestät! Förresten Bobbo_Viking, han gör ju tusen ggr snyggare signaturer än du gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jag blir aldrig nöjd liksom. HOPPAS att denna fastnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Förresten Bobbo_Viking, han gör ju tusen ggr snyggare signaturer än du gör Jag heter inte Bobbo_Viking utan lätt och jämt Bobbo Viking. Jaaa Tweak_, jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jag blir aldrig nöjd liksom. HOPPAS att denna fastnar. Meh, jag gillade din förra. Den där tål jag däremot verkligen, verkligen inte, den har något kusligt över sig. Adblock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Wie! Det känns gött att Sianas trollkarl är tillbaka. Tweak var inte du bannad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Meh, jag gillade din förra. Den där tål jag däremot verkligen, verkligen inte, den har något kusligt över sig. Adblock. Tycker den är rätt okej faktiskt. Riktigt fin efter man tittat ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Det är jobbigt att surfa på gtasajten i biblioteket/skolan/framför föräldrar eftersom då ploppar StellHells sign upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Det är jobbigt att surfa på gtasajten i biblioteket/skolan/framför föräldrar eftersom då ploppar StellHells sign upp Smekt by Zte11h311. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Plz rate lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Det är jobbigt att surfa på gtasajten i biblioteket/skolan/framför föräldrar eftersom då ploppar StellHells sign upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Ny sig / ava igen Är inte direkt ett fan av stora signaturer men fick inte plats med quoten annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Wie! Det känns gött att Sianas trollkarl är tillbaka. Tweak var inte du bannad? Vart hybernatad av Topp3, och KalleR tog bort den Okej Bobbo_Viking! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 (redigerad) Jag blir aldrig nöjd liksom. HOPPAS att denna fastnar. Liknar bruden från City of the Living Dead, eller vad fan den nu hette. Hon som spyr inälvor och mojs. Redigerad 19 mars, 2006 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Nytt tema... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Alright, samma tema och allt, ville bara få dit mitt namn så att den blev mera personlig. Men det blev inget bra, för mycket text och skit, var tvungen att göra om den en del. Samma bakgrund dock. Hoppas ni gillar resultatet. Och då är det signaturen jag talar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Peh, denna SKA stanna. Tack till supereken som tecknat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Haj haj! Hm, nu tänker jag tjalla om man får kalla det så. Jag såg nu att en tråd har startats (och blivit låst) inom ämnet "Varför gillar alla GTAsajtare 2pac?". Ja, ni hör ju själva hur dumt det låter, och som grädde på moset vågade både jättemogna lilla okka och Didier Sach (som också var skapare till tråden) att kalla både min musiksmak för sämst, och Magnus Uggla för idiotisk svensk bland annat. Och det värsta var att jag inte va här :'( Helvete. Nåväl, de ska inte få komma så långt med det, åtminstone inte sketungen Didier Sach, för jag har precis upptäckt att hans signatur é 10 pixlar för hög. (Haha!). Så, ta bort dendär fula San Andreas-bilden som Rockstar tagit åt honom nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Peh, denna SKA stanna. Tack till supereken som tecknat. Den er vel för leng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Den er vel för leng? Ja, den är för lång. P-C, gör om gör rätt. Annars blir jag tvungen att ta bort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts