AntiClimax Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Hah, ser ju ut som det, men det är inte det Typ nån sorts orkan, man ser det när den rör sig. Originalet är taget från ett oerhört gammalt spel. Haha, jävligt likt en kill kropp iallafall. Ska byta signatur eftersom alla mobbar den jag har nu, har ni några förslag på hur den kan se ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Om ni tycker antiklimaxx signaturer är fina tycker ni min är ful! Och jag tycker faktiskt den är fin (tyst jaeger och pico + alla andra skånehatare) Men shit, bara för att skåne suger så det inte e sant behöver jag ju inte gå runt och bekräfta detta FAKTA i varenda tråd? PS. Skåne suger DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Haha, jävligt likt en kill kropp iallafall. Ska byta signatur eftersom alla mobbar den jag har nu, har ni några förslag på hur den kan se ut? Vad har du för stil? Vad tycker du om? Sätt iaf ram runtom, det gör mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 (redigerad) Jag kan fixa en ny bara för er skull, men tycker du att jag alltid gör fula signaturer?? Bobbo Viking gör ju fula hela tiden jag har bara gjort det en gång, idiotjävel. Du gör alltid fula signaturer. Och idiotjävel på'rej själv snoppsmekare. rabarben: Man tackar. CBS-reklamen é nu ersatt med en fin Magnus. Redigerad 16 mars, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 (redigerad) Du gör alltid fula signaturer. Och idiotjävel på'rej själv snoppsmekare. rabarben: Man tackar. CBS-reklamen é nu ersatt med en fin Magnus. Snoppsmekare kan du va själv, det var inte dig jag kallade idiot, idiot! Ädit: Är den här bra? Redigerad 16 mars, 2006 av AntiClimax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 @ Wu Zi Mu: Vad heter teckensnittet du använder i din signatur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 @ Wu Zi Mu: Vad heter teckensnittet du använder i din signatur? Base02. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Snoppsmekare kan du va själv, det var inte dig jag kallade idiot, idiot! Ädit: Är den här bra? Fantastisk. Now Playing: The Libertines - Radio America [up the bracket] =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Snoppsmekare kan du va själv, det var inte dig jag kallade idiot, idiot! Ädit: Är den här bra? Nah, då tycker jag din nuvarande är bättre. Jag vet du borde satsa på, att göra något av den där känguruskylten du har i din sig, det skulle kunna bli något snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Snoppsmekare kan du va själv, det var inte dig jag kallade idiot, idiot! Ädit: Är den här bra? Varför är jag en idiotjävel då? eller du hade kanske inget bättre att säga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Varför är jag en idiotjävel då? eller du hade kanske inget bättre att säga? Nej, jag hade inget bättre att säga, var lite uppretad när jag skrev det ursäkta ers majestät! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Måste bara säga detta! - ETT ENDA HIF! DET FINNS BARA ETT ENDA HIF. HELSINBORGS IF DET FINNS BARA ETT ENDA HIIIIF. Jätte offtopic men bajen möter ju helsingborg i första omgången är det hemma eller borta ? Gröna och Vita. Hjärtat som glöder. Systrar och bröder.Kommer från söder. Stäm upp i sången Sjung nu för bajen. Va med och hoppa. Hoppa för bajen. Hammarby Hammarby Hammarby Hammarby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 http://denvish.net/ulf/1142589365_xD.png ny signaturr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 http://denvish.net/ulf/1142589365_xD.png ny signaturr Du har just definierat uttrycket "konfliktsökare". Förövrigt tror Cyprez också att Tupac är död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Snoppsmekare kan du va själv, det var inte dig jag kallade idiot, idiot! Ädit: Är den här bra? Nej, det har jag aldrig trott heller. Jag syftade på vad du kallade aKi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Base02. Man tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 (redigerad) Nytt tema. Kollade igenom lite kommande spel, och kom på att Alan Wake kommer det här året, kändes ganska avlägset förut, men nu är det dags att börja vänta på riktigt. Så jag tog fram min magilåda och skapade ny signatur och avatar Edit: Fixat Redigerad 17 mars, 2006 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Har en ny länk i min signatur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Bleh, vill byta ;( Redigerad 18 mars, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Har en ny länk i min signatur... Nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts