rabarben Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Borde jag byta? http://img236.imageshack.us/img236/9184/fiiiin0sc.jpg Byt för helskotta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Ska jag byta? Själv gillar jag den här Grunge-stilen väldigt mycket! http://img221.imageshack.us/img221/2834/aus5fl.png http://img123.imageshack.us/img123/4135/aus24wq.png ADBLOOOCK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Hahaha, fan va dumma myrslokar nu är!!! Men jag faller inte för grupptrycket, jag behåller min underbara signatur fastän ni får damp och mens iögonen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 (redigerad) Hahaha, fan va dumma myrslokar nu är!!! Men jag faller inte för grupptrycket, jag behåller min underbara signatur fastän ni får damp och mens iögonen! Klick azZå. Edit: Den är iofs ganska snygg, men whatteh hell, jag vet inte hur man unblockar. Redigerad 12 mars, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Klick azZå. Edit: Den är iofs ganska snygg, men whatteh hell, jag vet inte hur man unblockar. Dumt att blocka på det sättet? Då blockar du ju en del andra bilder från imageshack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 AntiClimax, bra idé, men lite för kladdig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Dumt att blocka på det sättet? Då blockar du ju en del andra bilder från imageshack. Jag kan inte hittar vart man ändrar tillbaka det :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Jag kan inte hittar vart man ändrar tillbaka det :/ Så går det om man inte vill se AntiClimax signatur! Mohahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 (redigerad) Så går det om man inte vill se AntiClimax signatur! Mohahaha Men det finns ju iaf anledning att blocka den. Den är ju inte fin direkt. Kanske kan uppfattas som störande Redigerad 12 mars, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Jag kan inte hittar vart man ändrar tillbaka det :/ Verktyg>Inställningar>Innehåll>Tryck på "Undantag" vid "Hämta bilder">Ta bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Men det finns ju iaf anledning att blocka den. Den är ju inte fin direkt. Kanske kan uppfattas som störande Sluta gnäll nu, den är jättefin! Ni kan kommentera den en gång och adblcoka hur mycket ni vill, men sen kan ni väl lägga ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 (redigerad) Mina nya http://img234.imageshack.us/img234/1682/avatar2io.png Redigerad 12 mars, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Vad tycker ni om mitt nya tema? Kände mig flitig idag. Din signatur är lätt bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Lär nog ha den här ett tag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Har tråkigt så la till den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Mina nya http://img234.imageshack.us/img234/1682/avatar2io.png Ser rätt bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Bytta? Avatar: Sign: Edit: Jag gillar signaturen. Don Anathema signaturen ( ) får återvända igen snaaaaart. Nån som kan minska min sign. New format @ Winxp x64 Pro. Så? Redigerad 16 mars, 2006 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Sluta gnäll nu, den är jättefin! Ni kan kommentera den en gång och adblcoka hur mycket ni vill, men sen kan ni väl lägga ner? Håller med dig den e ju jätte tuff, önskar att jag också kunde gör sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Ja, då var det äntligen dags att byta ut Headshot ikonen mot något nytt. Jag har även införskaffat ny signatur. (Den vart lite stor, samt att impen var rätt slarvigt urklippt) Men annars är jag rätt nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 (redigerad) Nya grejer. EDIT: YES! rätt tråd Redigerad 15 mars, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts