Curly Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 lite suddig.. Lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 lite suddig.. Vet testade lite bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Kanske "My new sigg" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Vad tycks om min nya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Vad tycks om min nya? Du har inte gjort den själv, plus att bakgrunden är muppig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Hur vet du att han inte gjort den själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 (redigerad) Hur vet du att han inte gjort den själv? för att jag också vet at han inte gjort den själv Ett annat forum bfsajten.com ... Men dene väll snygg fast tycker den ser lite vikt ut på vänster band Redigerad 13 december, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Du har inte gjort den själv, plus att bakgrunden är muppig. har jag sagt de då? jag fråga vad ni tyckte om den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Eftersom denna tråden bevisligen inte tar upp "snyggast" frågan, utan egentligen är ett sätt att visa upp nya sigs. Så vad sägs om att döpa om trådens namn till något mer passande? Förslag? bra/dåligt? Den Permanenta Avatars Signatur- topicen Mystic: Den var snygg faktiskt Jag vet dock att en sån e rätt lätt o göra med angryblue penslarna, men den var snygg ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 har jag sagt de då? jag fråga vad ni tyckte om den 0rd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Vad är bäst Photoshop 7 eller 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Vad är bäst Photoshop 7 eller 8 Efter som Photoshop 8 inte existerar borde det väl bli 7? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Efter som Photoshop 8 inte existerar borde det väl bli 7? Tror han syftade på Photohop CS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Efter som Photoshop 8 inte existerar borde det väl bli 7? JAg vet inte jag såg det på TPB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Tror han syftade på Photohop CS Ja och jag var inte ironisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Är inte alltid dom nyaste versonerna bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Nej, kolla på Windows Me och Windows 98 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Nej, kolla på Windows Me och Windows 98 Kan du göra en sån där sig du och Kaboom har till mig? Fast med grön bakgrund och den här bilden: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 13 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 namn: Cat walk of the sigs under: *snyggaste signaturen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 namn: Cat walk of the sigs under: *snyggaste signaturen* Saftig särskrivning det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts