iweX Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Nytt tema för mig nu. Fort Minor. Inte för att dom är världsbäst, men det är förmodligen den enda hiphop jag gillar. Och dom har jävligt snyggt artwork.. *bilder* *edit* Var ett fel på avataren, så det såg fult ut. Fixat nu. *edit2* Ska vara fixat NU. Sååå Snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Nytt tema för mig nu. Fort Minor. Inte för att dom är världsbäst, men det är förmodligen den enda hiphop jag gillar. Och dom har jävligt snyggt artwork.. Avatar: Signatur: *edit* Var ett fel på avataren, så det såg fult ut. Fixat nu. *edit2* Ska vara fixat NU. Läskig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Läskig... Nein! ser snygg ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Byta?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Byta?? Tufft med glasögonen, fast den är jävligt likMikolans, bara att hans äör snyggare.. Du kan bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Tufft med glasögonen, fast den är jävligt likMikolans, bara att hans äör snyggare.. Du kan bättre! Vem har ungefär lika? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Vem har ungefär lika? Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Mikolan E han inaktiv eller? har inte sett en post från han idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 JMC har tagit min sig :'( Lungt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 E han inaktiv eller? har inte sett en post från han idag. Han är inte alltför aktiv nej, men man vet ändå vem han är liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Nytt tema för mig nu. Fort Minor. Inte för att dom är världsbäst, men det är förmodligen den enda hiphop jag gillar. Och dom har jävligt snyggt artwork.. Avatar: Signatur: *edit* Var ett fel på avataren, så det såg fult ut. Fixat nu. *edit2* Ska vara fixat NU. Synd att det är Fort Minor .. men du har rätt - FET artwork där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Han är inte alltför aktiv nej, men man vet ändå vem han är liksom. De va de jag sa! aja ska titta på den senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 (redigerad) Hmpf. Redigerad 9 mars, 2006 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Äh, fult. Jag får pimpa lite, hold on... Vad ska du PiMpa?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Synd att det är Fort Minor .. men du har rätt - FET artwork där! Vad har du emot dom :'( Det kanske är hiphop, och några blir rädda för att bli töntstämplade för att frontfiguren (Mike) är med i Linkin Park, men musiken är fint gjord. Inte bara dunk som i all kommersiell hiphop, utan lite skön bakgrundsmusik, sång lite då och då och lite catchiga refränger. Synd att MTV gillar dom bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Vad ska du PiMpa?? Såja. Nu är det pimpat. Vad tycks om stilrenheten? Mums. KRAUTROCK! MINIMALISM! AUTOBAHN! UPPREPNING! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Såja. Nu är det pimpat. Vad tycks om stilrenheten? Mums. KRAUTROCK! MINIMALISM! AUTOBAHN! UPPREPNING! Du har ju bara fixat sig och man fattar inte ett skit av ditt språk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Du har ju bara fixat sig och man fattar inte ett skit av ditt språk Tror du att det är meningen att man ska fatta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Tror du att det är meningen att man ska fatta? Jag fattar, jag fattar, jag fattar! okka blandade in en massa ord från olika popstjärnors kommentarer om gruppen NEU! i sin post. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Jag fattar, jag fattar, jag fattar! okka blandade in en massa ord från olika popstjärnors kommentarer om gruppen NEU! i sin post. On A Sidenote: Droppa den högra Ugglan i din signatur, så har du en jättefin signatur. Jämfört med det vanliga utbudet, that is. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts