Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Haha, nybliven Admin, och du töjer redan på gränserna :wub:

Haha, exakt! Way to go, Stell!!!

Hrm, nu när vi töjer på gränser kanske jag ska ta och ha den där Pet Shop Boys-skivan som avatar där en penis pryder framsidan. Var nära på att köpa den bara för att vara lite lagomt provokativ, heho. Fråga till admins nu: får jag möjligtvis ha en penis som avatar? Eller räknas det som stötande?

Aah, så jäkla coolt. Fast jag kan inte länka, det räknas väl som stötande, hmpf. Nåväl, jag får väl ge en beskrivning: framsidan är blåtonad, och det är ett omskärt, relativt ådrigt, slakt manligt könsorgan som täcker hela framsidan.

Hm, ångest; jag borde verkligen ha köpt den.

Pet Shop Boys - Before.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den snoppen är ju äcklig. Riktigt ful.

Äh, jag tycker den är helt okej. Visst - sett finare, men den duger.

Plus: vem kan motstå Pet Shop Boys-tolvor? Pah!

Frågan återstår: får jag slå ett slag mot homofobin på forumet (samt öka penisavunden) och använda den som avatar, or is it too fuckin' obscene?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, exakt! Way to go, Stell!!!

Hrm, nu när vi töjer på gränser kanske jag ska ta och ha den där Pet Shop Boys-skivan som avatar där en penis pryder framsidan. Var nära på att köpa den bara för att vara lite lagomt provokativ, heho. Fråga till admins nu: får jag möjligtvis ha en penis som avatar? Eller räknas det som stötande?

Aah, så jäkla coolt. Fast jag kan inte länka, det räknas väl som stötande, hmpf. Nåväl, jag får väl ge en beskrivning: framsidan är blåtonad, och det är ett omskärt, relativt ådrigt, slakt manligt könsorgan som täcker hela framsidan.

Hm, ångest; jag borde verkligen ha köpt den.

Pet Shop Boys - Before.

Oof. En del propagerar ut allt möjligt bara för att få köpare. Och uppenbarligen finns det en del stollar som nappar på det, inga namn nämnda, hoho.

Och nej, snälla, ha inte den gräsliga, yeah, you heard me cowboy, gräsliga bilden som avatar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oof. En del propagerar ut allt möjligt bara för att få köpare. Och uppenbarligen finns det en del stollar som nappar på det, inga namn nämnda, hoho.

Och nej, snälla, ha inte den gräsliga, yeah, you heard me cowboy, gräsliga bilden som avatar.

Äh, fucker, värst vad du var pryd. Om jag får så ska jag ha den, MOHAHA!! Let's gay things up na'!

Öhm, viva la revoluzione, eller nått.

Värt ett försök.

Tack till Siana som putsade till den lite; nu är den riktigt skillad!

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh, fucker, värst vad du var pryd. Om jag får så ska jag ha den, MOHAHA!! Let's gay things up na'!

Värt ett försök.

Well, vad gör man inte. Inte för att jag stöttar den där skapelsen... Men jag var ju tvungen att rama in skit'n.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om iweX har sin rumpa där, menar ni att jag äntligen kan få damma av min blåa "flickvän"? :wub:  :wub:

:wub: AHH! :P

Omg, det är klart du får!

Mina, kan inte någon göra nått liknande, dom vart inget bra. :(

Redigerad av Glockalnet
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Värt ett försök.

Är väldigt svårt att dra gränser, jag tycker inte stells borde vara tillåten heller men vafan, han är med och sätter gränsen så jag kan inte bestämma om han får eller inte. men att ha en bild där man ser könet måste iallafall anses som stötande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@ KalleR: Ska jag ta det som om du tycker att mitt tema är fult och äckligt då? :wub:

@ Matteus: Och mitt tema är? :wub:

Tror faktist jag kan se en liten likhet mellan min och IceCandy's ava.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor