R2D2 Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Och sign. Din gamla var snyggare. Deamon days känns lite gammalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Riktigt snyggt! Ändra gubbeliubben .. hatar 'thema-signaturer' där nån hittat EN bild och gjort sign och ava Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Ny signatur och avatar.. Ska dock fixa avataren, till en annan bild på ankan, bara för din skull P-C AntiClimax har gjort allt, förresten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Siana... när kommer trollkarlen tillbaka? Nu. Ny signatur kommer inom kort. Och då menar jag inom kort, ett par minuter. Synd att inte 80x80 har införts. Då hade han nästan fått plats. http://files.upl.silentwhisper.net/upload3/444.gif Redigerad 7 mars, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Ny signatur och avatar.. Ska dock fixa avataren, till en annan bild på ankan, bara för din skull P-C AntiClimax har gjort allt, förresten Den var ju sjukt fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Den var ju sjukt fin Haha, tycker jag med. AntiClimax är allt duktig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Den var ju sjukt fin Men din är sjukt ful, hehe. Måste fixa till din signatur snart! Tack Tweakan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) There, ny signatur. Jag gillar transparent nuförtiden. Så, ni med IE... Byt, hedningar. http://img157.imageshack.us/img157/1921/nysig9yd.png Redigerad 7 mars, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Ny sign.. ha kvar den ? (AC schnitzer är ett trim på BMW som min far har det var därför jag valde det;) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Ny sign.. ha kvar den ? (AC schnitzer är ett trim på BMW som min far har det var därför jag valde det;) ) 33 pixlar för hög. Och varför måste ni alltid ha hotlinks till Imageshack? Annars var den väl hyfsad, men ta ett bättre teckensnitt. Det blir nog snyggare om du kapar en del av höjden också. Redigerad 7 mars, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Nu då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Nu då ? 14 pixlar för hög, fortfarande hotlink, samma font. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Nu då ? Fy attan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Fy attan. Men hur gör i för att det inte ska bli hotlink då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Men hur gör i för att det inte ska bli hotlink då ? Tror väl inte det vår gode P-C menade, men du skriver såhär i signaturen: [img=http://img331.imageshack.us/img331/4732/sign2pa.jpg] Redigerad 7 mars, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Så.. nu är det inte hotlink Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Så.. nu är det inte hotlink Fortfarande för stor. Du får dra ner 14 pixlar på höjden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Ska jag byta till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Ska jag byta till Ja den är snyggare än usebarsen som du har nu. Redigerad 7 mars, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Ska jag byta till Nej tack. SIG: Redigerad 7 mars, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts