.:Gurkan:. Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Jag har fått en fet jävla rosa ponny? WTF!!! Ska stämma sidan för idiotiska figurer!! BTW: Ska åka skidor idag! Redigerad 2 mars, 2006 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Jag har fått en fet jävla rosa ponny? WTF!!! Ska stämma sidan för idotiska figurer!! BTW: Ska åka skidor idag! Eller hur, vi dresserar våra ponnysar att för alltid hata sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Nu blev den mycket bättre, Ahhhh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Vet inte om folk märkt det, men avatarstorleker har ökat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Vet inte om folk märkt det, men avatarstorleker har ökat... Jao, till 80x80! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Vet inte om folk märkt det, men avatarstorleker har ökat... Naj nu hittar du väl allt på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Vafan, kolla mitt ägg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Kyckling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Kyckling. Vad söt. Läst på sidan att dem kan utvecklas också. http://www.pickle-green.com/egraphics/main.php?id=eggs http://67.18.37.14/19/132/emo/naughty.gif EDIT: Frenzy: Redigerad 2 mars, 2006 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) LOL NICE ^^ menar mina ^^ Redigerad 2 mars, 2006 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Vafan, kolla mitt ägg! Det brann visst upp Mitt verkar ha hoppat in i ägget igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Vet inte om folk märkt det, men avatarstorleker har ökat... Var står det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Tux har en avatar på 80x80 pixlar. Eller va' det Tux? Någon var det iallafall, den som startade "Nervositet-tråden". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Haha, jag fick en söt liten räv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Tux har en avatar på 80x80 pixlar. Eller va' det Tux? Någon var det iallafall, den som startade "Nervositet-tråden". Det är en sån där "original-avatar" som finns att välja i själva forumet, vissa av dom är 80x80. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Wiee, den 5 april så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Wiee, den 5 april så Inte igen , skoja bara.. Edit mitt ägg har inte kläckts? Redigerad 2 mars, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Det är en sån där "original-avatar" som finns att välja i själva forumet, vissa av dom är 80x80. Jepp. Förstår inte att folk i så fall exempelvis uppmärksammat tidigare att kattälskarens avatar är 80x80. @Chilli_13: Jo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Jepp. Förstår inte att folk i så fall exempelvis uppmärksammat tidigare att kattälskarens avatar är 80x80. @Chilli_13: Jo? Ehh,nej? iaffall inte vad jag ser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Ehh,nej? iaffall inte vad jag ser Refresha några gånger, så kanske den dyker upp. Står på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts