okka Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Argh. Döden i Venedig. En av de bästa filmer jag någonsin har sett. Skönheten. Döden. Livet är ett timglas, ni vet. Se den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Problem med äggen som avatar är att det kläckta "djuret" är större än 64x64 och lär inte bli speciellt snyggt Redigerad 27 februari, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Problem med äggen som avatar är att det kläckta "djuret" är större än 64x64 och lär inte bli speciellt snyggt Som sagt, då flyger det över till min signatur. Men det behöver inte vara större, kommer allt möjligt ur äggen. Ibland kommer det inte ens djur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Don Anathema, here is a gift you can't refuse... http://img236.imageshack.us/img236/7173/don3lm.png WOHOW! Tack, the Don wants to know if you need a favor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Ny signatur, Borde jag byta? Redigerad 28 februari, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Nä.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Byta? http://alexzander.andyvenus.co.uk/dream/uploads/Crashdiet_sig.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Ny signatur, Borde jag byta? Nope. Din nuvarande är iaf snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Här är min signatur i Outlook (skolan). :erv http://img238.imageshack.us/img238/9066/sigervzor3uc.png Glömde att censurera bort min mail och efternamn... Redigerad 28 februari, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Hiiar! Imorgon blir det massiv äggkläckning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Hiiar! Imorgon blir det massiv äggkläckning. Hm, vad kommer egentligen hända? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Hm, vad kommer egentligen hända? Ehm, bilden på ägget ersätts av en varelse. Det kan komma ut allt möjligt. Antingen ett djur, eller något... Värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Hm, vad kommer egentligen hända? It's a part of my Master plan. http://67.18.37.14/19/132/emo/evil_4.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Tur att man inte har skola, ska vara uppe och vänta på att ägget kläcks. BTW, ibland märker man då man inte har något liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Har bytat avatar... Inget speciellt med den igentligen med man ska ju skriva i denna tråd varje gång man bytar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Har bytat avatar... Inget speciellt med den igentligen med man ska ju skriva i denna tråd varje gång man bytar *Byter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 *Byter. Oj Mr perfekt! Men jag säger bytar och det gör vi här nere också! Är säker på att du inte pratar helt korrekt svenska heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Nu ska vi vara glada. Redigerad 28 februari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Oj Mr perfekt! Men jag säger bytar och det gör vi här nere också! Är säker på att du inte pratar helt korrekt svenska heller. Som sagt, skåningar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Ska bli kul att se vad som finns i alla äggen @Pico Ja jag vet vi äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts