xstreem Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Så jävla snygg! Både signaturen och bilen EDIT: Om det inte är stötande att ha uppmaningar att döda skåningar så skulle jag kunna ha spräng stockholm i luften i min signatur om jag skulle vilja ha det eller? OBS! Har inget imot Stockholm jag tog det bara som exempel. Det kallas ironi, my friend... Tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Vem ska annars a över mina "affärer" när jag blir gammal och grå. När jag flyttar tillbaka hem. Back to Sicilia! SALUT! Jeeze. Du har trixat in dig för mycket på gudfader- köret. För att riktigt hedra mitt ägg de sista dagarna flyttade jag över det till avataren. När det kläcks flyger vad som än föddes ur det till signaturen, och trollkarlen kommer tillbaka. Oroa er inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jeeze. Du har trixat in dig för mycket på gudfader- köret. För att riktigt hedra mitt ägg de sista dagarna flyttade jag över det till avataren. När det kläcks flyger vad som än föddes ur det till signaturen, och trollkarlen kommer tillbaka. Oroa er inte. Tur! Blev nästan rädd där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Thåströms "Blind Willie McTell", eller vad? "Them charcoal gypsy maidens Can strut their feathers well But nobody can sing the blues Like Blind Willie McTell" Jo, det är den, men jag visste inte att han har gjort den på engelska också. Redigerad 26 februari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Jeeze. Du har trixat in dig för mycket på gudfader- köret. För att riktigt hedra mitt ägg de sista dagarna flyttade jag över det till avataren. När det kläcks flyger vad som än föddes ur det till signaturen, och trollkarlen kommer tillbaka. Oroa er inte. Och det lär ta en lång tid innan ägget kläcks. Eller wtf, never mind. Redigerad 26 februari, 2006 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Och det lär ta en lång tid innan ägget kläcks. Lång tid? Det är ju bara tre dar kvar i februari. Redigerad 26 februari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jo, det är den, men jag visste inte att han har gjort den på engelska också. Njae, Dylan har gjort "Blind Willie McTell". Antog att Jocke blev lite inspirerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Lång tid? Det är ju bara tre dar kvar i februari. Jag vet, jag tänkte fel, trodde att det inte var länkat till sidan och därmed inte kunde kläckas... Never mind, som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Vad e det för ägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Nu har jag också ett sådant ägg, weeee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Ja meed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Tog mig friheten att skaffa ett av de dära populära äggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Tog mig friheten att inte ha ett fult ägg i min singatur =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Nytt Nationalteatern tema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Njae, Dylan har gjort "Blind Willie McTell". Antog att Jocke blev lite inspirerad. Skaffade den just, riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Skaffade den just, riktigt bra. I sanning, i sanning. Oh, börjar kanske bli snart att byta låtcitat i ye ole sig snart. Får se vad jag hittar på denna gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Äggjävel - - - - - \/ Redigerad 27 februari, 2006 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 My plan is working, soon the whole forum will be overtaken by aliens. http://67.18.37.14/19/132/emo/evil_4.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jeeze. Du har trixat in dig för mycket på gudfader- köret. För att riktigt hedra mitt ägg de sista dagarna flyttade jag över det till avataren. När det kläcks flyger vad som än föddes ur det till signaturen, och trollkarlen kommer tillbaka. Oroa er inte. Läser gudfadern och kollar på filmerna just nu Det hela startade för några dagar sen... Mina kompisar kallade mig gudfadern och behövde en tjänst. Han var kär. Så jag raggade upp tjejen åt honom. Oj vad glad han blev. (Han fick en brud men inte jag ) Så nu frågar alla tjänster. Så fort någon närmar sig mig säger alla på brooklyn dialekt. Shoud i wack him boss? Im getting used to it. Woho mitt livs historia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts