Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Så jävla snygg! Både signaturen och bilen :lol:

EDIT: Om det inte är stötande att ha uppmaningar att döda skåningar så skulle jag kunna ha spräng stockholm i luften i min signatur om jag skulle vilja ha det eller?

OBS! Har inget imot Stockholm jag tog det bara som exempel.

Det kallas ironi, my friend... ^_^

Tror jag... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem ska annars a över mina "affärer" när jag blir gammal och grå. När jag flyttar tillbaka hem. Back to Sicilia! SALUT!

Jeeze. Du har trixat in dig för mycket på gudfader- köret. För att riktigt hedra mitt ägg de sista dagarna flyttade jag över det till avataren. När det kläcks flyger vad som än föddes ur det till signaturen, och trollkarlen kommer tillbaka. Oroa er inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jeeze. Du har trixat in dig för mycket på gudfader- köret. För att riktigt hedra mitt ägg de sista dagarna flyttade jag över det till avataren. När det kläcks flyger vad som än föddes ur det till signaturen, och trollkarlen kommer tillbaka. Oroa er inte.

Och det lär ta en lång tid innan ägget kläcks. :P

Eller wtf, never mind.

Redigerad av Panimala
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läser gudfadern och kollar på filmerna just nu :o

Det hela startade för några dagar sen...

Mina kompisar kallade mig gudfadern och behövde en tjänst.

Han var kär.

Så jag raggade upp tjejen åt honom. Oj vad glad han blev. (Han fick en brud men inte jag :) )

Så nu frågar alla tjänster. Så fort någon närmar sig mig säger alla på brooklyn dialekt. Shoud i wack him boss?

Im getting used to it. Woho mitt livs historia.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor