Siana Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Och avatar. Du har tryckt ihop stackars Perssons huvud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Du har tryckt ihop stackars Perssons huvud. Ja. :'( VIll du göra en ny till mig? med goeran? Jag kan inte göra avatarer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Vad är grejen liksom?? Hoho. Jag gick utanför Rosenbad idag men jag träffade inte Göran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Ja. :'( VIll du göra en ny till mig? med goeran? Jag kan inte göra avatarer. Här har du, min son. *L'Editation* Våra ägg kläcks snart! Spännande. Redigerad 25 februari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Tack så mycket Siana! Da d00d: Det finns ingen grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Här har du, min son. *L'Editation* Våra ägg kläcks snart! Spännande. Min är en son Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Min är en son Snuskigt. Min är en kapitalistisk... Varelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Vad mycket anti-skåne grejor det har blevet på sistonde :'( Först jaeger! (även om jag inte är förvänad men...) och nu Pico också! EDIT: Hur mycket ska vara tillåtet att ha i signaturen igentligen? Är det inte stötande om det står att man ska döda skåningar eller andra personer... Börjar fan få nog nu igen. Redigerad 25 februari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Snuskigt. Min är en kapitalistisk... Varelse. Vem ska annars a över mina "affärer" när jag blir gammal och grå. När jag flyttar tillbaka hem. Back to Sicilia! SALUT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Nu när Koenigsegg har kommit ut med nya CCX så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Nu när Koenigsegg har kommit ut med nya CCX så.... Koenigsegg det lyåter så jädrans konstigt för att vara svenskt. Ganska snygg fixa avataren dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Vad mycket anti-skåne grejor det har blevet på sistonde :'( Först jaeger! (även om jag inte är förvänad men...) och nu Pico också! EDIT: Hur mycket ska vara tillåtet att ha i signaturen igentligen? Är det inte stötande om det står att man ska döda skåningar eller andra personer... Börjar fan få nog nu igen. Jepp. Förintelsen del II är igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Koenigsegg det lyåter så jädrans konstigt för att vara svenskt. Ganska snygg fixa avataren dock. Det är hans efternamn, och ja han är halv-tysk, dock uppväxt i sverige.... hittade ingen bra bild till avateren, ska leta vidare imorron, den får sitta där sålänge... Koenigsegg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Nu när Koenigsegg har kommit ut med nya CCX så.... Så jävla snygg! Både signaturen och bilen EDIT: Om det inte är stötande att ha uppmaningar att döda skåningar så skulle jag kunna ha spräng stockholm i luften i min signatur om jag skulle vilja ha det eller? OBS! Har inget imot Stockholm jag tog det bara som exempel. Redigerad 25 februari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 moddade den lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 moddade den lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 moddade den lite den första jag garvade åt, vet itne varför jag garvade åt den, jag är väl trött eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 moddade den lite HAHA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Bytte signatur nyss. Tog en bit från Thåströmlåten "Ingen sjunger blues som Jeffrey Lee Pierce". Det var för mycket text, så det fick bli en bild på texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Bytte signatur nyss. Tog en bit från Thåströmlåten "Ingen sjunger blues som Jeffrey Lee Pierce". Det var för mycket text, så det fick bli en bild på texten. Thåströms "Blind Willie McTell", eller vad? "Them charcoal gypsy maidens Can strut their feathers well But nobody can sing the blues Like Blind Willie McTell" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts