The Dude Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Äh zappa är kung. Ganska underksattad också har jag för mig för att vara en så pass bra musiker och kompositör. Nja han har väl alltid haft rätt många fans, både dina och mina föräldrar lyssnar ju på honom tex. (EDIT: Nej just det det var P-C:s kära far) OT: Å vilka problem det blir när man inte skalar bilden till 64x64 på en gång.. Men jag har ju inte PS på denna. Redigerad 21 februari, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Tja, Zappa har ju 2626 (+/- 100) låtar på nacken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Nja han har väl alltid haft rätt många fans, både dina och mina föräldrar lyssnar ju på honom tex. (EDIT: Nej just det det var P-C:s kära far) OT: Å vilka problem det blir när man inte skalar bilden till 64x64 på en gång.. Men jag har ju inte PS på denna. Min mor vet vem han är men tycker han är ful. (haha:P) Hon gillar inte han heller visst. Men för att detta inte ska bli spam så ska jag säga att jag nog fixar en ny zappa-sign ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Vilken Zappamania det har blivit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 The Clash. Avatar? Hm. Kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 The Clash. Avatar? Hm. Kommer. Avatar hade suttit fint också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) The Clash. Avatar? Hm. Kommer. För att göra dig glad ska jag upptäcka Sandinista! idag tror jag. Redigerad 22 februari, 2006 av epix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 http://img240.imageshack.us/img240/2959/michaelmoore35sd.jpg Ny avatar. Den ser smått grummlig och ihoptryckt ut, men det får man leva med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Min tur att ha band/artist-inspererad ava och sig. Undra hur snabbt jag tröttnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Och avataren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Och avataren... Jag tyckte den smileyn du hade var den finaste temat du haft Iallafall under min tid.. Blir det comeback för den någon gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 För att göra dig glad ska jag upptäcka Sandinista! idag tror jag. Upptäck Sandinista! och jag ska vara din tjänare för alltid a la Venus In Furs-perversion, eller nått. Fixar nog avatar snart. Hrm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Och avataren... Eh, många färger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Ny signatur+avatar. Va' tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Ny signatur+avatar. Va' tycks? Avataren var skitsöt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Jag är så jävla stolt över att jag har hittat en kebab-smiley att ha i min signatur @KalleR: Jag gillade verkligen den förra "soliga och fina". du skulle fortsatt med den! Redigerad 22 februari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 AiV bajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 AiV korv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) :/, stellan. Redigerad 23 februari, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Byta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts