P-C Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) His name is Frank! Redigerad 21 februari, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Genomskinligt. Haha... Hjärnbödning is the shit. Men jag fixar det imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 His name is Frank! Fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 His name is Frank! Ska du inte fixa med ram + en passande signatur också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Ska du inte fixa med ram + en passande signatur också? Den har väl ram iaf? Ja signatur hade varit fint också. Vet inte om jag vågar/får skaffa zappa-tema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Nöjda? Det var ett helvete att hitta en autograf. Redigerad 21 februari, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Nöjda? Det var ett helvete att hitta en autograf. Jadå.. Men sätt en 2 pixig vit ram och sen en 1 pixig svart ram på dne vita. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Jadå.. Men sätt en 2 pixig vit ram och sen en 1 pixig svart ram på dne vita. Typ som på The Dudes menar du? Btw. Klart du också ska ha Zappa-sig, alla borde ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Kan vi inte byta till Zappasajten.com ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Typ som på The Dudes menar du? Btw. Klart du också ska ha Zappa-sig, alla borde ha det. Ja sån ram du har.. Coolt då får jag se om jag kan fixa ihop något. EDIT: Denna signen får duga. Redigerad 21 februari, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Och denna Avataren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Signen var ful som fan men avataren var nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Signen var ful som fan men avataren var nice! Ja jag ska fixa signaturen senare idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) .okka kommer snart uttrycka sig illa om zappa men lyssna inte på honom, vad han än säger är det fel. Redigerad 21 februari, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Ny ava, ny sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 GAAH! FUCKERS! Morr, nu kommer man inte kunna surfa runt säkert på GTA-sajten utan att ha en jäkla trucker-mustach upptryckt i ansiktet hela tiden. Grr. Oh well, who am I kidding? : låt oss alla skaka loss till ze peverted tango!! JAZZ is not dead it just smells funny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 GAAH! FUCKERS! Morr, nu kommer man inte kunna surfa runt säkert på GTA-sajten utan att ha en jäkla trucker-mustach upptryckt i ansiktet hela tiden. Grr. Oh well, who am I kidding? : låt oss alla skaka loss till ze peverted tango!! JAZZ is not dead it just smells funny! Äh zappa är kung. Ganska underksattad också har jag för mig för att vara en så pass bra musiker och kompositör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) ... fixar lite.... Redigerad 21 februari, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Nån som vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Tack P-C. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts