comfy Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 oh btw greenis? var står det copyright på signen? Vad för font har du på Mystics sign? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Kopiering förbjudet my friend. Skojar du eller? Fjant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Skojar du eller? Fjant. Hum... Vad skulle du säga om jag sparade hem din sigg, och la upp den på en annan server och hade den som min egen sigg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Men snälla, han är stolt över det han gjort och vill att folk ska säga "green_goblin, snygg sigg du gjort till myztic" inte säga "myztic, fan va snygg sigg du gjort". Han får väll för fan tycka vad han vill utan att ni ska hoppa på honom och kalla honom fjantig för att han vill få proppsen som han är värd. Finns också en lag som säger att man ej får ta material utan upphovsrättsmannens(nu green_goblin) tillåtelse om jag inte misstar mig. Så, låt inte tråden bli låst utan prata om "snyggaste signen" och inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 w0rd där.. w0rd där. Men om inte Green_goblin vill vara lite trevlig får han ta och skita i det!! En fråga bara: Varför gör du 3 sleep smileys? Sover du verkligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Vad för font har du på Mystics sign? Angryblue Controlled. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Angryblue Controlled. använder du samma font som jag på dina sigs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Angryblue Controlled. Pico's sigg äger alla andras Guns N' Roses fo' lifeh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 vilken ska jag använda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 angry siggen är lätt bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) Oj, tänkte fel Redigerad 9 december, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 PICO för fan, tänkte göra en Guns N' Roses signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Jag tycker den andra, inte angry sigen... De var snyggast ram o snyggast font... Btw: hur lägger ni kant på eran Angryblue Controlled font??? Jag ska nog göra en ny.. Min är inte så snygg :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Oh shit, två sidor spam bara för att JAG sa att kopiering var förbjudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) Hum... Vad skulle du säga om jag sparade hem din sigg, och la upp den på en annan server och hade den som min egen sigg? Nu syftade jag på att Green_Goblin inte lät Mystic använda M:et (från signaturbilen) som sin avatar. Och det tyckte jag var fjantigt... Redigerad 9 december, 2004 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Vad tycks om min nya sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 använder du samma font som jag på dina sigs? Yes, shoot me Sherlock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 (redigerad) En fråga bara: Varför gör du 3 sleep smileys? Sover du verkligen? Varför ska du bry dig? OCH NU GÅR VI GÅR VI ONTOPIC! Redigerad 10 december, 2004 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Varför ska du bry dig? OCH NU GÅR VI GÅR VI ONTOPIC! Därför att jag tycker att det är lite störande med 3 sleep smileys när man tydligen inte sover, sluta vara så otrevlig tack... Japp nu går vi ontopic igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 vilken ska jag använda? Båda är för stora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts