Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är lam, ganska dryg och har inget photoshop. Därför frågar jag er om det finns någon lust bland någon att grejja ihop en snygg avatar och/eller signatur till mig? Vilket motiv som ska pryda den/dem är upp till tillverkaren. Enda egentliga kravet är att det ska se någorlunda snyggt ut. Tack, puss och yllekofta.

Senast jag ville hjälpa dig fick jag bara skit för det. Gör dem själv, du verkar ha svårt att godta något över huvudtaget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra fråga. Jag har inte tänkt på det tidigare. Att jag har Leon i min signatur beror på att jag gillar spelet som han medverkar i. Jag har å andra sidan inget att hylla vapnet han håller i handen för.

Visserligen är bilderna på vapen i din banner också fiktiva men det är ändå de som sätter fokus för den. Alltså handlar din signatur om vapen medan min handlar om ett tv-spel.

Men ditt spel handlar om att döda zombies, man skuter dom i huvet med ett skutvapen, eller har du tvingat någon till o patcha det så leon kittlar zombisarna till döds :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men ditt spel handlar om att döda zombies, man skuter dom i huvet med ett skutvapen, eller har du tvingat någon till o patcha det så leon kittlar zombisarna till döds :huh:

Jomen, zombiesarna dör ganska våldsamt i spelet genom att man skjuter mot dem, men det är fortfarande bara ett spel. Att man använder skjutvapen i spelet behöver inte betyda att det är någonting jag gillar att göra även utanför. Det är inte heller våldet som gör Resident Evil 4 bra enligt min mening, utan det är atmosfären som skapar den sinestämmningen. Det gäller att se skillnad på fiktion och verklighet.

Ska du inte ha signen också ? 
Nej. För att tillfredställa Siana ska jag behålla min nuvarande. Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vanligaste buggen som dyker upp är att mediaplayern hänger sig o displayen blir vit, så man måste ta ur o stoppa in batteriet igen ! :)

Tror jag ska köpa mig en k750i(det är i princip en w800 fast utan buggar, bara några mindre funktioner än w800'an har ! ;) ) snart så jag har 2 funkande telefoner ! ^_^

Jaha ok. Får väl hoppas att det inte är så på alla W800 .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor