asshumla Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 @Corleone: Corleone avatar: http://files.upl.silentwhisper.net/upload0/Corleone_ava.GIF Länk till avatar: http://files.upl.silentwhisper.net/upload0/Corleone_ava.GIF Corleone signatur: http://files.upl.silentwhisper.net/upload0/Corleone_sig.gif Länk till signatur: http://files.upl.silentwhisper.net/upload0/Corleone_sig.gif Hoppas den duger, kan göra nytt annars ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Jag är lam, ganska dryg och har inget photoshop. Därför frågar jag er om det finns någon lust bland någon att grejja ihop en snygg avatar och/eller signatur till mig? Vilket motiv som ska pryda den/dem är upp till tillverkaren. Enda egentliga kravet är att det ska se någorlunda snyggt ut. Tack, puss och yllekofta. Senast jag ville hjälpa dig fick jag bara skit för det. Gör dem själv, du verkar ha svårt att godta något över huvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) Vilken tur...P-C använd den inte. Tack. cp det blev då... Redigerad 5 februari, 2006 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 @x_simpa_x: Nice, bara synd att den har buggar i programmet, du borde installera om det till en nyare programvara ! Jag har w550i'n, o har en k750i också, men den är "död" för den flög in i väggen då den inte ville som jag ville ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Senast jag ville hjälpa dig fick jag bara skit för det. Gör dem själv, du verkar ha svårt att godta något över huvudtaget. Ghorg, vad säger du nu rå'. Pilutta dig du, fisrumpa. Hoppas den duger, kan göra nytt annars ! Danke muchos grande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 WTF, va betyder "Danke muchos grande." ? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 WTF, va betyder "Danke muchos grande." ?:"> Tack så mycket, skulle jag tro. Jag är i vilket fall som helst tacksam för ditt bidrag och kommer därmed att använda det som avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Ok Np ! Ska du inte ha signen också ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Bra fråga. Jag har inte tänkt på det tidigare. Att jag har Leon i min signatur beror på att jag gillar spelet som han medverkar i. Jag har å andra sidan inget att hylla vapnet han håller i handen för. Visserligen är bilderna på vapen i din banner också fiktiva men det är ändå de som sätter fokus för den. Alltså handlar din signatur om vapen medan min handlar om ett tv-spel. Men ditt spel handlar om att döda zombies, man skuter dom i huvet med ett skutvapen, eller har du tvingat någon till o patcha det så leon kittlar zombisarna till döds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) Men ditt spel handlar om att döda zombies, man skuter dom i huvet med ett skutvapen, eller har du tvingat någon till o patcha det så leon kittlar zombisarna till döds Jomen, zombiesarna dör ganska våldsamt i spelet genom att man skjuter mot dem, men det är fortfarande bara ett spel. Att man använder skjutvapen i spelet behöver inte betyda att det är någonting jag gillar att göra även utanför. Det är inte heller våldet som gör Resident Evil 4 bra enligt min mening, utan det är atmosfären som skapar den sinestämmningen. Det gäller att se skillnad på fiktion och verklighet. Ska du inte ha signen också ? Nej. För att tillfredställa Siana ska jag behålla min nuvarande. Redigerad 5 februari, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Haha, ok, siana som gjort den eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Haha, ok, siana som gjort den eller ? Jepp. Bäst att undvika så att detta inte utvecklas till någon msn-konversation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) [iRONI]Ok, tur att du är snäll med siana, annars kanske han drar dig ut i skogen där nån stor grov skogsneger knullar ditt håriga arsle ! [/iRONI] EDIT: Ironi beteckning(Så ingen tar illa upp ! ) ! Redigerad 5 februari, 2006 av asshumla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 @x_simpa_x: Nice, bara synd att den har buggar i programmet, du borde installera om det till en nyare programvara ! Buggar ? Vart ? Vad är det för buggar, kan du nämna någon ? Är det stora buggar eller klarar man sig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Vanligaste buggen som dyker upp är att mediaplayern hänger sig o displayen blir vit, så man måste ta ur o stoppa in batteriet igen ! Tror jag ska köpa mig en k750i(det är i princip en w800 fast utan buggar, bara några mindre funktioner än w800'an har ! ) snart så jag har 2 funkande telefoner ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Vanligaste buggen som dyker upp är att mediaplayern hänger sig o displayen blir vit, så man måste ta ur o stoppa in batteriet igen ! Tror jag ska köpa mig en k750i(det är i princip en w800 fast utan buggar, bara några mindre funktioner än w800'an har ! ) snart så jag har 2 funkande telefoner ! Jaha ok. Får väl hoppas att det inte är så på alla W800 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Är så på alla men mer eller mindre, brukar ofta vara på några vissa låtnr också t.ex. låt 25, 46 och låt 79 o.s.v ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Jaja, ta det via PM eller MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Ok, om du äter min skit ! x_simpa_x, inte tänkt på att göra en w800i signatur då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Ok, om du äter min skit ! x_simpa_x, inte tänkt på att göra en w800i signatur då ? OMG Mindreader Haha, jo faktiskt, har redan en avatar ^^ Ska bara orka sparka igång en sig med W800:an ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts