Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Jag är lam, ganska dryg och har inget photoshop. Därför frågar jag er om det finns någon lust bland någon att grejja ihop en snygg avatar och/eller signatur till mig? Vilket motiv som ska pryda den/dem är upp till tillverkaren. Enda egentliga kravet är att det ska se någorlunda snyggt ut. Tack, puss och yllekofta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är lam, ganska dryg och har inget photoshop. Därför frågar jag er om det finns någon lust bland någon att grejja ihop en snygg avatar och/eller signatur till mig? Vilket motiv som ska pryda den/dem är upp till tillverkaren. Enda egentliga kravet är att det ska se någorlunda snyggt ut. Tack, puss och yllekofta.

Hehe använd min Download banner :huh:

post-24-1139149749_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

VArför håller då Leon en pistol i din sig då?

Bra fråga. Jag har inte tänkt på det tidigare. Att jag har Leon i min signatur beror på att jag gillar spelet som han medverkar i. Jag har å andra sidan inget att hylla vapnet han håller i handen för.

Visserligen är bilderna på vapen i din banner också fiktiva men det är ändå de som sätter fokus för den. Alltså handlar din signatur om vapen medan min handlar om ett tv-spel.

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor