GTApimpfoolife Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Jo, det é nog möjligt. Men visst é han gullig? Né dé é han inté. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Né dé é han inté. Johodå. Fast gubben på din signatur va' inte så vacker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Johodå. Fast gubben på din signatur va' inte så vacker. Nja det är i alla fall ingen Uggla ålder på honom. Så gubbe kan man inte kalla det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Okej Siana, men visst dög det som exempel då när de blev rätt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Sry dubbelpost ! Har nytt tema nu ! Avatar: http://files.upl.silentwhisper.net/upload3/ENK_WALKMAN_AVATAR.gif Signatur: http://files.upl.silentwhisper.net/upload3/ENK_WALKMANSIGN.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Sry dubbelpost ! Har nytt tema nu ! Avatar: http://files.upl.silentwhisper.net/upload3/ENK_WALKMAN_AVATAR.gif Signatur: http://files.upl.silentwhisper.net/upload3/ENK_WALKMANSIGN.gif Snygg signatur. Har Walkman hörlurar till MP3. Och fick en Walkman mobil idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Okej Siana, men visst dög det som exempel då när de blev rätt ? Indeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 @x_simpa_x: Okej, jag har en walkman mobil redan, va har du för nån av dom då ? @Siana: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 @x_simpa_x: Okej, jag har en walkman mobil redan, va har du för nån av dom då ? @Siana: Sony Ericsson W800 (Alla Walkman kanske är Sony Ericsson eller ?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Fixade lite färgskillnader och tog bort the dubbelhaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Ändrade signaturen. Från låten Brothers In Arms av Dire Straits Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Ändrade signaturen. Från låten Brothers In Arms av Dire Straits " " Förstör allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Bah, tar bort dom. Jag har blivit av med min tvångstanke... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Vill ha som signatur men den är för stor http://www.phwonline.com/images/sig.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Ny avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Jag är lam, ganska dryg och har inget photoshop. Därför frågar jag er om det finns någon lust bland någon att grejja ihop en snygg avatar och/eller signatur till mig? Vilket motiv som ska pryda den/dem är upp till tillverkaren. Enda egentliga kravet är att det ska se någorlunda snyggt ut. Tack, puss och yllekofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Jag är lam, ganska dryg och har inget photoshop. Därför frågar jag er om det finns någon lust bland någon att grejja ihop en snygg avatar och/eller signatur till mig? Vilket motiv som ska pryda den/dem är upp till tillverkaren. Enda egentliga kravet är att det ska se någorlunda snyggt ut. Tack, puss och yllekofta. Hehe använd min Download banner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Hehe använd min Download banner Min avsky för vapen gör att jag tackar nej till ditt förslag. Tack ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Min avsky för vapen gör att jag tackar nej till ditt förslag. Tack ändå. VArför håller då Leon en pistol i din sig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) VArför håller då Leon en pistol i din sig då? Bra fråga. Jag har inte tänkt på det tidigare. Att jag har Leon i min signatur beror på att jag gillar spelet som han medverkar i. Jag har å andra sidan inget att hylla vapnet han håller i handen för. Visserligen är bilderna på vapen i din banner också fiktiva men det är ändå de som sätter fokus för den. Alltså handlar din signatur om vapen medan min handlar om ett tv-spel. Redigerad 5 februari, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts