jaeger Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Exit Willa, Enter Liam und da' Oasis-gang! Just as badass like "The Bloods" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Gubben på din e ful, men jag gillar signen ändå, jag gillar mest signaturer i kategorin "liten och clean" ! Ful? Det är hans otroligt fina leende som gör bilden. Tuff jaeger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Ja, jag tkr gubben e ful men jag gillar ändå signen eftersom den är smidig ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 @GTApimpfoolife: Jo, att göra dom e jobbigt men det är snyggt sen ! Jag tycker det är rätt kul att jobba med signaturer, fast jag är ju rätt n00b fortfarande så det beror nog på att jag lär mig nya saker hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Exit Willa, Enter Liam und da' Oasis-gang! Just as badass like "The Bloods" Dubbelhaka på den andra från vänster! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Dubbelhaka på den andra från vänster! Hehe, jag vet inte vad det är.. Troligen nått med ljuset från bildtagningen, när jag retuscherade bort den så såg det fult ut, så jag lät den vara kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Byta? Samma tema men stilrenare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Ny sig och avatar. Av AntiClimax! Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Byta? Samma tema men stilrenare. Stilrent, det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Jag tycker det är rätt kul att jobba med signaturer, fast jag är ju rätt n00b fortfarande så det beror nog på att jag lär mig nya saker hela tiden Det är inte så kul för mig, bara jobbigt, använder ju bara paint ! Men när jag hämtat nya datorn ska jag lära mig photoshop ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Tänkte bara att jag skulle flasha min otroligt sexiga ava/sig igen... /flex Jävligt nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Nytt "tema" Vackert, inte sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Nytt "tema" Vackert, inte sant? Hellre halkar jag i lera med mina finaste kläder än har den som signatursbild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Byta? Samma tema men stilrenare. Byt inte, misstah. Sen tror jag ni missuppfattat stilrenhet lite. Det räcker inte med att ditt nick är skrivet med en enkel text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Detta är stilren __________ o detta är inte stilren __________ | | |/-[--]-[--]-\| |____ jonas| |\-[--]-jonas| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Detta är stilren __________ o detta är inte stilren __________ | | |/-[--]-[--]-\| |____ jonas| |\-[--]-jonas| Whu'? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Jag menar att det är stilrenare, och den är ju inte jobbig att titta på om man tänker i "stilhetssynpunkt". Tyckte att det blev för blaffigt med namnet på min nuvarande sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Blev CP för att det är nått autofilter som tar bort alla mellanslag ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Hellre halkar jag i lera med mina finaste kläder än har den som signatursbild. Jo, det é nog möjligt. Men visst é han gullig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Blev CP för att det är nått autofilter som tar bort alla mellanslag ! Man ser hur du skrivit om man quotar din text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts