oscarw_89 Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Ny avatar och signatur. KOmentarer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) Byta? http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/bulletsig1.jpg Edit: Böt. Edit2: Hittade en bättre bakgrundsbild så nu är jag mucho nöjd Redigerad 3 februari, 2006 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Du som startade en kampanj mot dåligt uppförande. Jag vill ju att andra också kan komma med förslag ffs. Skulle inte bli gladare miner för att jag startade ny topic. Okej förlåt för off topc men behärska dig. Mest ett skämt från min sida. Oh, well... Crice: Mücho läcker färg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Ger Ace en applåd för att att ha fixat ett grymt snyggt tema åt mig utan att jag ens bett om det. *klapp klapp*. Grymt snyggt. Läckert motiv också, eller hur? =) Passande också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Mest ett skämt från min sida. Oh, well... Crice: Mücho läcker färg! Det är väl ändå sånna skämt som ska undvikas för att få en bätre stämning här på forumet. Förlåt, nu glömer vi det. On topic nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Ger Ace en applåd för att att ha fixat ett grymt snyggt tema åt mig utan att jag ens bett om det. *klapp klapp*. Grymt snyggt. Läckert motiv också, eller hur? =) Passande också. Fin, mycket bättre än din förra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Crice: Mücho läcker färg! Danke å det varmaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Byta? http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/bulletsig1.jpg Edit: Böt. Edit2: Hittade en bättre bakgrundsbild så nu är jag mucho nöjd Edit: Bytte* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Edit: Bytte* Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 (redigerad) Har fått ett nytt mästerverk av Antiklimaxx: Ska jag byta? http://img138.imageshack.us/img138/4573/signaturgtasajten9kp.jpg Redigerad 3 februari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Ny avatar och signatur. KOmentarer? Mycket trevlig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Har fått ett nytt mästerverk av Antiklimaxx: Ska jag byta? http://img138.imageshack.us/img138/4573/signaturgtasajten9kp.jpg Jaaa, byt ! @oscarw_89: Nice ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Nu är jag då 16 år. Temabyte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Nu är jag då 16 år. Temabyte. Nej, dina hundar var så trevliga att se på :'( Grattis på dig ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Nej, dina hundar var så trevliga att se på :'( Grattis på dig ändå Haha, hundarna kanske kommer tillbaka inom en framtid Tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Nu är jag då 16 år. Temabyte. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjj :'( Jaja, Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Det är jobbigt med signaturer. Man måste ha ram, passande avatar till, och sen annat meck som måste bli fint. Jävla jobb det här. Nu ska jag fixa en avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) @x_simpa_x: Grattis, kommer sakna dina hundar, men vafan, de e ju du som bestämmer va du ska ha ! @GTApimpfoolife: Jo, att göra dom e jobbigt men det är snyggt sen ! EDIT: Har just nu varken signatur eller avatar(avatar har jag men det är en original ! ) eftersom jag söker nytt tema ! Redigerad 4 februari, 2006 av asshumla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 @GTApimpfoolife: Jo, att göra dom e jobbigt men det är snyggt sen ! Så du menar att min är ful? Noo! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Gubben på din e ful, men jag gillar signen ändå, jag gillar mest signaturer i kategorin "liten och clean" ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts