eXotic Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 @Wu Zi Mu: Gillar din sign ! Och jag älskar skoter, ska jag posta en bild på min skoter sen ? Jag har gjort ny avatar o signatur, ska jag använda dom ? Avatar: *bild* Signatur: *bild* Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Ja på vilket av dom ? Tror jag byter ava o sig snart ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Mycket snyggare än den du har nu och den passar till din avatar också! Okej, tack. Då byter jag då. Tycker ni att jag ska ha stilrenare "Jonas"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Okej, tack. Då byter jag då. Tycker ni att jag ska ha stilrenare "Jonas"? Ja.. älskar stilrent... har själv skickat ett pm till hultan, vill byta till Granstrand.. men han svarar inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Ja.. älskar stilrent... har själv skickat ett pm till hultan, vill byta till Granstrand.. men han svarar inte.. Okej, jag gör det i morgon. Jag försökte byta namn för nån(många) månad sen fanst det blev inte av. vad tycker ni om "Wetter"? (heter Wetter**.. i efternamn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Okej, jag gör det i morgon. Jag försökte byta namn för nån(många) månad sen fanst det blev inte av. vad tycker ni om "Wetter"? (heter Wetter**.. i efternamn) Tycker Jonas, man känner igen dig mer som Jonas på forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Ja på vilket av dom ? Tror jag byter ava o sig snart ! Ja på båda två ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 (redigerad) Tycker Jonas, man känner igen dig mer som Jonas på forumet... Bara Jonas? Får ta ett snack me Hultan... Finns redan en som heter Jonas Får väl hitta på något. (hatar det jag har nu) Wiie Jonow kan jag heta haha! .. Kan inte komma på någonting. Redigerad 31 januari, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Fniss | | | \/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Fniss | | | \/ Meeen lol. Det var det första jag kom att tänka på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Ny ava/sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 (redigerad) @aikjonas12: kanske swatzeR eller ngt ? EDIT: ny avatar ! Avatar: http://files.upl.silentwhisper.net/upload1/Brazen_ava_ENK2.png jag ska använda den ist ! Redigerad 1 februari, 2006 av asshumla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 @aikjonas12: kanske swatzeR eller ngt ? .mm fast det ska nog vara inspererat av Jonas. Typ Jonas. (med punkt eftersom Jonas är upptaget) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Kanske JonaZz eller JonÄzz ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 (redigerad) Kanske JonaZz eller JonÄzz ? Ja, Jonäz blir bra (kan man ha åäö?) Edit: nej inte jonäz för om man laddar ner fonter för att göra sigs så är det sällan som åäö finns med. Men Jonaz, blir bra (blanda stora och små bokstäver blir väl lite fjortisaktigt?!) Redigerad 1 februari, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Ja, Jonäz blir bra (kan man ha åäö?) Edit: nej inte jonäz för om man laddar ner fonter för att göra sigs så är det sällan som åäö finns med. Men Jonaz, blir bra (blanda stora och små bokstäver blir väl lite fjortisaktigt?!) PM eller MSN, snorungar. Glöm inte att Hultenius är rejält inaktiv nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Tänkte bara att jag skulle flasha min otroligt sexiga ava/sig igen... /flex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Tänkte bara att jag skulle flasha min otroligt sexiga ava/sig igen... /flex Showoff. Ny avatar! DON'T YOU CRY TONIGHT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) PM eller MSN, snorungar. Glöm inte att Hultenius är rejält inaktiv nu för tiden. Du som startade en kampanj mot dåligt uppförande. Jag vill ju att andra också kan komma med förslag ffs. Skulle inte bli gladare miner för att jag startade ny topic. Okej förlåt för off topc men behärska dig. Redigerad 2 februari, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Ny signatur - föreställandes någon hippiebrud som spelar flöjt vid en indiskt klädd Donovans fötter. Funk-ay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts