Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Oooh... en sådan där charmigt ful bild med bohemia och närvaroström. Bob & Ginsberg på väg till eller från Kerouacs grav. Inte ens hälften av er vet vad jag snackar om, men det är bara för att ni inte är coola och bildade som jag.

Bwah.

Nice. Men du har inte funderat på att byta ut "craziness" mot "madness" i citatet kanske? Det finns ju ingen större synd i denna värld än att felcitera Gubben Ginsberg. (w00t)

Eller vad vet jag. Det kanske är sånt där Cricat begrepp som jag inte förstod. I saw the best minds of my generation destroyed by criciness. Eller?

Redigerad av Mahalo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nice. Men du har inte funderat på att byta ut "craziness" mot "madness" i citatet kanske? Det finns ju ingen större synd i denna värld än att felcitera Gubben Ginsberg. (w00t)

Eller vad vet jag. Det kanske är sånt där Cricat begrepp som jag inte förstod. I saw the best minds of my generation destroyed by criciness. Eller?

Satan. Minnesbeta. Hara-kiri. Måhända var det en trevlig blandning av Ginsberg och HST.

Ny version av siggen kommer inte, eftersom jag inte sparade grunden till den. Tack så hjärtligt till Mahalo som krossade allt! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor