eXotic Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Nej. Tror inte det iaf. Nahe, tillbaka till ritbordet då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Något att satsa på ? Jag tyckte den var fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Kalmar hade gärna sett att "nya" vattentornet hade varit med också Nej, tycker den är fin som den är! Om något skall läggas till är det väll det gamla vattentornet? I vilken stadsdel bor du KarlR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Det gamla vattentornet har så tråkig form så det hade inte gjort sig bra i bara svart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Nej, tycker den är fin som den är! Om något skall läggas till är det väll det gamla vattentornet? I vilken stadsdel bor du KarlR? Tycker den liknar min signatur litegrann. Men de är ju sött på sitt sätt. Redigerad 24 januari, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Tycker den liknar min signatur litegrann. Men de är ju sött på sitt sätt. "Min är ju en Kalmar version av Gtapimpfoolifes sign!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 "Min är ju en Kalmar version av Gtapimpfoolifes sign!" Jag antar att han skrev så, hehe. Jag måste kolla igenom tråden bättre. Men den är ball AntiClimax. Förövrigt ska jag måla om min signatur nu. Vet inte vilka färger bara. Tips någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Gul, röd och blå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 NY SIG, YO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 NY SIG, YO! Haha Vilken tabbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Haha Vilken tabbe. Något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Panimala: Jo, tack! Var tvungen att trycka ihop texten så att den skulle få plats i avataren så det ser nog lite lustigt ut. iwex: Man tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) Ah ... förnyande! Donnie Darko-motiv. Me like. pKz: Redigerad 25 januari, 2006 av Mahalo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Nu vill jag ha tillbaka mitt diskmedel. Någon som kan göra en bättre version av den bifogade bilden. Jag har blivit mer kinkig nu och vill inte se dom där pixlarna runtt flaskan osv. Så. Skulle någon vilja ta på sig ansvaret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 NY SIG, YO! Haha, tjafsar man med pKz hamnar man i hans signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Panimala: Jo, tack! Var tvungen att trycka ihop texten så att den skulle få plats i avataren så det ser nog lite lustigt ut. iwex: Man tackar Vet du? Din signatur e så ful att jag har Adblockat den!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Vet du? Din signatur e så ful att jag har Adblockat den!!!! Ditt inlägg är lika onödigt som det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Ditt inlägg är lika onödigt som det här. Japp och lika onödig som mitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Nahe, tillbaka till ritbordet då. Tycker den du har är ganska nice faktist Ha den ett tag till vättja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Tycker den du har är ganska nice faktist Ha den ett tag till vättja. Ok, en månad sedan byter jag till den blåa fanskapet. För jag fixade just precis i denna minut fast för en minut sen så att mitt namn stog på den och så firrade jag en avatar till den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts