aikjonas12 Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 *EDIT* @Jonas: 7,5, typ. Den är läcker, men inte tillräckligt för en tia. Okej Det omdömmet är jag ganska nöjd med ändå. Vet ni någon hemsida med tutorials på svenska (mest för att mitt photoshop är på svenska, så det kan va svårt att översätta en del reglage som dom nämner i tutorials) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Raita min noja saig! sein skai jeg gai oåk gara påpcårn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Små signaturer med harmoniska färger. What she said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Jaig ar sugän pa påpcårn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Vad "tänder" ni på för signaturer? Sånna som liknar min! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Jaig ar sugän pa påpcårn Hetton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Hetton Kräks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Jaeger goes Willa Holland på signaturen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 "update" på min signatur.. eller update och uptade.. gjorde om den från början, blev bättre enligt mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Avataren också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Myket bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Myket bättre! Man tackar.... Blev själv jävligt nöjd med signaturen... Men vafan... dom andra tycker säkert den är ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Tycker också att den var snygg nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Frenzy: din avtar och sig e ju as snygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Efter en grundkurs i svenska kanske. Nej men håller med. Det ska vara rent, "soft". Nu ska vi se m någon nappar, betyg på min sig? 1-10 Din förra va snyggare, kan inte du göra nått liknande den förra åt mig ? Då får du en fet credit under ! På den där får du en 7,8 den andra(tror det va den iaf !) hade en klockren 10a för de va en sån jag gillar ! ^^ EDIT: Najzz Fränzy, dy har lykkatzz ! Redigerad 22 januari, 2006 av asshumla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Din förra va snyggare, kan inte du göra nått liknande den förra åt mig ? Då får du en fet credit under ! På den där får du en 7,8 den andra(tror det va den iaf !) hade en klockren 10a för de va en sån jag gillar ! ^^ EDIT: Najzz Fränzy, dy har lykkatzz ! Hur såg den förra jag hade ut? Den röda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Lite skeptiskt. Ska jag byta avatar? http://files.upl.silentwhisper.net/upload6/nyavatar8.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Var på tiden att ta bort den fula userbaren och sätta dit en fin liten text. Den goda smaken av frukt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Ny sig. Jag drog några sträck, och skrev sedan IsGodis med vitt. Komplicerat. Verkligen. Edit: Ny avatar också. Fann Wong. Redigerad 22 januari, 2006 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Lite skeptiskt. Ska jag byta avatar? http://files.upl.silentwhisper.net/upload6/nyavatar8.JPG Tycker den du har passar bättre tillsammans med signaturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts