Frenzy Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Nå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Nå? Ah.. Underbar Använd den för tusan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 W00t! superlång sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) W00t! superlång sig = För lång. EDIT: AVATAR!!!!!!!!!!!11111 Redigerad 20 januari, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Jag skulle sänkt opaciteten på mönstret och gjort det tätare, men det är jag. Snyggt, huromhelst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Ngn som vill ha? http://img499.imageshack.us/img499/302/sig1kopiera2bm.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) Ngn som vill ha? http://img499.imageshack.us/img499/302/sig1kopiera2bm.jpg Ja då Krax förminska din signatur den e för stor. Men nu har jag lätt snyggast Signatur: http://files.upl.silentwhisper.net/upload8/userbsnow.png http://files.upl.silentwhisper.net/upload8/userbgtasajten.png Redigerad 20 januari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) krax. Men jesus. Din signatur är inte lite för stor Redigerad 20 januari, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Men jesus. Din signatur är inte lite för stor Har redan sagt de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Haha.. jag har den stor med flit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 OCH DU BRYTER MOT REGLERNA! Förlåt, någon var tvungen att göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Haha.. jag har den stor med flit Men då är det /kick /ban på dig din regelbrytare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Haha.. jag har den stor med flit Busigt. Det var faktiskt rätt länge sedan jag gjorde något busigt. Undrar vad jag skulle kunna hitta på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Jag skulle sänkt opaciteten på mönstret och gjort det tätare, men det är jag. Snyggt, huromhelst. Sparade inte psdn så det går inte.. Nägon som skulle kunna göra en passande avatar med hjälp av denna bilden: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Ny signatuuuur. Kommentarer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Curly syns knappt, försök att göra så att det blir lite mer kontrast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Curly syns knappt, försök att göra så att det blir lite mer kontrast. Meningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Ny signatuuuur. Kommentarer? Splinter Cell: Pandora Tomorrow-aktigt. I like it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Curly syns knappt, försök att göra så att det blir lite mer kontrast. Iförsig rätt coolt när det är så. Men du har rätt. Stroken's opacitet kan höjas en aning. @Frenzy: Fixar det senare, om jag har tid och ork. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 @Frenzy: Fixar det senare, om jag har tid och ork. Okej! Om jag inte fixat det själv först.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts