Siana Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Haha ok Men den va fin.. *Viskar*den va finare än din*/viskar* Än min?! Vafalls? Vad pratar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Än min?! Vafalls? Vad pratar du om? Hihi så tyckte jag iallafall... Om du säger att den var ful kastar jag en rabarb på dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Hihi så tyckte jag iallafall... Om du säger att den var ful kastar jag en rabarb på dig! Jaha, du menar att den du har är snyggare än den jag gjorde... Nu hänger jag med. Formulera dig så man förstår, pojkvasker! Angående signaturen gjorde jag den på ett ögonblick. Det var nämligen du som whinade så när du inte fick någon. Gjorde den för att få tyst på dig. Harharhar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Jaha, du menar att den du har är snyggare än den jag gjorde... Nu hänger jag med. Formulera dig så man förstår, pojkvasker! Angående signaturen gjorde jag den på ett ögonblick. Det var nämligen du som whinade så när du inte fick någon. Gjorde den för att få tyst på dig. Harharhar. Whinade... *kastar en rabarb på siana* Jag skrev ett inlägg... är det och whina nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Ny signatur. Le Samouraï! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Ny signatur. Le Samouraï! Buono! Bene! Benissimo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Ny signatur. Le Samouraï! STOOOR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 STOOOR. Mjo, jag föredrar små sötsaker, men det blir som det blir. Kniiiiiiiip. @okka: Tackar. Rekommenderar filmen Le Samouraï starkt, också. Den finns inte med svensk textning, men The Criterion Collection har släppt en version med engelsk textning, och den kan du fixa från bland annat Badlands! Franska är underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Franska är underbart. Aah, sannerligen! Själv borde jag införskaffa en signatur med franskt sextiotalstema, med möjligtvis en bild från Min Natt Med Maud, Bande A Part eller Jules et Jim - mina tre favoritfilmer då det kommer till denna genre. Nej, ta det inte som signatursnack: ta det för vad det är - filmtips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Ny signatur. Le Samouraï! Le Finemang. Fast "Crice" var väl lite blygsamt skrivet. Framhäv din personlighet! Har. Har. Har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Spikade upp min "nya" signatur nu. Helt emot ditt tycke Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) Behöver lite snabb kritik: http://img10.imageshack.us/img10/8733/fisr128yu.jpg Und this http://img30.imageshack.us/img30/1451/lord4nt.jpg Redigerad 20 januari, 2006 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Gillar den övre mest av dom två. älskar deras lysande ögon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Fjäska för min lärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Behöver lite snabb kritik: http://img10.imageshack.us/img10/8733/fisr128yu.jpg Und this http://img30.imageshack.us/img30/1451/lord4nt.jpg Texten var faktiskt inget vidare, bättre kan du. Eller skippa den helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Fjäska för min lärare Funkar inte Å eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Texten var faktiskt inget vidare, bättre kan du. Eller skippa den helt. Ok, Men vilken e bäst?, jag ska inte ha den som en sig, ska vara med en tävling så det spelar ingen roll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Den övre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) Säg ett betyg mellan 1- 10, Räkna bort texten "Gurkan" Redigerad 20 januari, 2006 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Valfritt nummer eller ska vi ge betyg? Valfritt:2 Betyg: 8.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts