jaeger Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Vad spelar det för roll när man började lyssna på dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Vad spelar det för roll när man började lyssna på dom? Dom tycker att man ska ha lyssnat på dom sen de började spela vilket ingen på forumet har gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 (redigerad) Varsågod! Ska du verlkilgen ha den så liten? Aaa jag vet, den blev lite liten, kom inte på va sidan hette ja skulle lägga upp på... kan nån säga va den heter, de e den där vanliga som alla brukar lägga upp på.. EDIT: hittade precis Redigerad 17 januari, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Aaa jag vet, den blev lite liten, kom inte på va sidan hette ja skulle lägga upp på... kan nån säga va den heter, de e den där vanliga som alla brukar lägga upp på.. Imageshack.us menar du. Men försök igen, du valde nog så att dom krympte bilden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Hittade precis... tack för den fina signaturen AntiClimax!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 (redigerad) Hittade precis... tack för den fina signaturen AntiClimax!!!!!! Varsågod! Edit: Behöver du hjälp med URL:en?? Redigerad 17 januari, 2006 av AntiClimax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 (redigerad) Men det går inte o fixa den! Jag skriver: http://img479.imageshack.us/my.php?image=50cent0ov9wp.png Men det står bara: Sorry, dynamic pages in the tags are not allowed EDIT: Man kan ju inte skriva / i nu heller!! EDIT 2 : Fixade det Redigerad 17 januari, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 (redigerad) Så äntligen funkade det!!! Tack ännu en gång AntiClimax!! EDIT: Äntligen klar, nu fixade jag en passande avatar till också! Redigerad 17 januari, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Så äntligen funkade det!!! Tack ännu en gång AntiClimax!! EDIT: Äntligen klar, nu fixade jag en passande avatar till också! Om du vet vad edit-knappen gör, varför inte använda den istället för att göra dubbelpost? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Om du vet vad edit-knappen gör, varför inte använda den istället för att göra dubbelpost? Därför att det är fittigt jobbigt då ingen svarar när man editar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 En söt flicka från en söt (och vacker, och bra) italiensk sextiotalsrulle (Il Posto) kommer hädanefter prägla mina inlägg. Och den lågupplösta Dexyssignaturen, förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Någon som vet var man kan hitta en fångbild, Där dom står och ska bli plåtade oc håller upp en nummerskylt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Någon som vet var man kan hitta en fångbild, Där dom står och ska bli plåtade oc håller upp en nummerskylt? Sökte på "inmate" på google, hittade typ bara denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Sök på Mugshot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Lekte lite i photosohp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Så äntligen funkade det!!! Tack ännu en gång AntiClimax!! EDIT: Äntligen klar, nu fixade jag en passande avatar till också! Passande? Jo, tjena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 http://img12.imageshack.us/img12/3695/rabarben1om.png Min nya Tackar anticlimax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Någon som vet var man kan hitta en fångbild, Där dom står och ska bli plåtade oc håller upp en nummerskylt? På länken under kan du hitta ett par mugshots... http://www.mugshots.com/Music/Tupac+Shakur.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 http://img12.imageshack.us/img12/3695/rabarben1om.png Min nya Tackar anticlimax Hm, han har andvänt samma bild som jag gjorde när jag gjorde din gamla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Hm, han har andvänt samma bild som jag gjorde när jag gjorde din gamla. Haha ok Men den va fin.. *Viskar*den va finare än din*/viskar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts