Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Men lilla vän, jag vill vara som dig. :mellow:

Ja, jag smörar så jag inte ska få en FET BANN på min fula håriga röv. Och så ett bra citat från Fear and Loathing in Las Vegas:

"Impossible to walk in this mud."

Lilla vän? Du har inte märkt att jag äter pizza varje dag nästan? Och du kallar mig liten? Haha. Whoa.

@Crice: Varför ska jag slösa en hel MSNplats på fula dig för? Haha, lugna dig nu. Jag vill inte ens ha med din MSN och göra, edit:a bort den. Snälla...

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pkz - är det inte dags att definiera 'omoget' nu?

Själv tycker jag att det är mer omoget att dra till obaserade omogenhetsskämt på din-mamma-nivå i stil med "stick och skaffa fjun" och "hem och gör läxan", medan ett lite mer sofistikerat (nåväl, kanske fel ord, men 'oskyldigt prank' som Crice kallar det) lockar några skratt. Du förstår väl hur omogen DU låter då du citerar American Pie och drar paraleller till foster?

Eller vad tycker du? Ser du skillnaden? Märker du inte hur långt du trampar? Märker du inte hur förbenat jämra pathetic du låter med dina mellanstadiedissar om personer du endast har tagit kontakt med över internet och inte har en aning om?

Fuck-a-doodle-doo. William, it was really nothing.

Editation.

Stavfel makes the world go round.

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv tycker jag att det är mer omoget att dra till obaserade omogenhetsskämt på din-mamma-nivå i stil med "stick och skaffa fjun" och "hem och gör läxan", medan ett lite mer sofistikerat (nåväl, kanske fel ord, men 'oskyldigt prank' som Crice kallar det) lockar några skratt. Du förstår väl hur omogen DU låter du du citerar American Pie och drar paraleller till foster?

Eller vad tycker du? Ser du skillnaden? Märker du inte hur långt du trampar? Märker du inte hur förbenat jämra pathetic du låter med dina mellanstadiedissar om personer du endast har tagit kontakt med över internet och inte har en aning om?

Haha, snälla någon. okka.. STICK.

Detta är en "fight" mellan mig och pico, crice och epix. Inte du? Okej? Hejdå? Tack?

Geek.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, skit i och ta min avatar och signatur då, jag vet att du vill vara som mig.

Och smöra? Haha, jag tog åt mig jättemycket, och jag är jätteledsen nu, ska gråta ut hos KalleR så han tröstar mig med en bann på din fula håriga röv.

Och så ett fint citat från American Pie:

. Are you an asshole?

No, why?

- Cus you are hairy and smells like shit.

@Crice: Klockan är kvart över fem, stick och gör söndagsläxan med dig. Hej.

Men chilla för fan. Ska dom bli bannade för ett skämt? Du kanske borde tänka efter lite, eftersom att det är du som "bråkar" med alla kanske det är hos dig problemet ligger?

Edit: Ytterst komiskt att pKz kallar okka geek :mellow:

Edit2: okka har rätt

Edit3: Tycker ni att jag ska byta min avatar? Passar den till signaturen? Lite väl lågupplöst kanske.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, snälla någon. okka.. STICK.

Detta är en "fight" mellan mig och pico, crice och epix. Inte du? Okej? Hejdå? Tack?

Tihi. Naaw. Så sött. Är du verkligen så rädd för mina comments of truth?

Grabben (the dude, get it? Get it? Hehe..e..hrm) ovan: den är lite lågupplöst, true. Ett byte skulle nog vara fint. Fast jag borde dock inte uttala mig om lågupplöshet då jag besitter den mest uppfuckade signaturen ur pixelperspektiv EVER. Yeah.

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Senaste sidorna i snabbreferat:

Crice, Pico och epix tror de är roliga med ett "skämt"(var är det roliga?) på lågstadienivå, pKz försvarar sig precis som vem som helst skulle gjort och slår tillbaka hårdare på mellanstadienivå, och då blir folk sura på pKz...

Det är de 3 första personerna som nämns i denna post fel att det skulle behöva bli bråk överhuvudtaget. Sluta hacka på pKz.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv tycker jag att det är mer omoget att dra till obaserade omogenhetsskämt på din-mamma-nivå i stil med "stick och skaffa fjun" och "hem och gör läxan", medan ett lite mer sofistikerat (nåväl, kanske fel ord, men 'oskyldigt prank' som Crice kallar det) lockar några skratt. Du förstår väl hur omogen DU låter då du citerar American Pie och drar paraleller till foster?

Editation.

Stavfel makes the world go round.

Varje dag som går inser jag mer och mer hur vettig du är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Senaste sidorna i snabbreferat:

Crice, Pico och epix tror de är roliga med ett "skämt"(var är det roliga?) på lågstadienivå, pKz försvarar sig precis som vem som helst skulle gjort och slår tillbaka hårdare på mellanstadienivå, och då blir folk sura på pKz...

Det är de 3 första personerna som nämns i denna post fel att det skulle behöva bli bråk överhuvudtaget. Sluta hacka på pKz.

So Wörd

Länk till kommentar
Dela på andra sidor