Pico Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Men de tycker väl att dom är så fantastiskt roliga. Ha-ha. Faktiskt inte, det är snarare sorligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Men seriöst, är det något lustigt bakom det hela eller är det bara trams? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Men de tycker väl att dom är så fantastiskt roliga. Ha-ha. Nej, vi är skittråkiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Nej, vi är skittråkiga. Hoho - nästan lika roligt som när Crice och Pico snodde min signatur. Vi vrider oss av skratt, tjejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Hoho - nästan lika roligt som när Crice och Pico snodde min signatur. Vi vrider oss av skratt, tjejer. Vad bra att vi vart så roliga helt plötsligt. Har vi lyckats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Vad bra att vi vart så roliga helt plötsligt. Har vi lyckats? Ni gör narr av honom och tycker att ni är roliga. Kan ni inte gå och sparka på änkor när ni ändå håller på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Ni gör narr av honom och tycker att ni är roliga. Kan ni inte gå och sparka på änkor när ni ändå håller på? Hahaha, så jävla bra sagt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Ni gör narr av honom och tycker att ni är roliga. Kan ni inte gå och sparka på änkor när ni ändå håller på? Skulle aldrig falla oss in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Ghargh, lägg ner nu krappar. This shit's goin' straight to hell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Inte ett dugg kul faktriskt, plockar bort era avatars och signaturer nu, upprepar ni samma sak åker ni ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Förlåt mig o store moderator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 The Great Shark Hunt. Och någon flummig signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Haha.. börjar lite enkelt med: Crice: Jag trodde du kunna visa mogenhet, det bevisar väl bara hur rolig man kan vara. Haha, shit vad jag skrattade. *Ramlar av stolen* Epix: Dig vet jag redan allt om. Sen sista, vad fan heter du.. Aww. Pico: Vad hade du emot mig då? Såg inte det roliga i det där. Dags och sticka och göra läxan? Herregud. Haha, jag skrattar bara jag läser detta. Shit. Hur fan lyckas ni vara så OMOGNA? Min lillebror Alexander, som är 2 år, har fått mer fjun än er. Det syns på dig Crice, på din film du la upp förut. Du lät som .. en 11åring som precis fått en visselpipa i halsen. Väx upp. @P-C: Tack för allt. @KalleR: Du får varna mig om du vill, men innan jag blir varnad vill jag se dessa 3 bannade som fan. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Haha.. börjar lite enkelt med: Crice: Jag trodde du kunna visa mogenhet, det bevisar väl bara hur rolig man kan vara. Haha, shit vad jag skrattade. *Ramlar av stolen* Epix: Dig vet jag redan allt om. Sen sista, vad fan heter du.. Aww. Pico: Vad hade du emot mig då? Såg inte det roliga i det där. Dags och sticka och göra läxan? Herregud. Haha, jag skrattar bara jag läser detta. Shit. Hur fan lyckas ni vara så OMOGNA? Min lillebror Alexander, som är 2 år, har fått mer fjun än er. Det syns på dig Crice, på din film du la upp förut. Du lät som .. en 11åring som precis fått en visselpipa i halsen. Väx upp. @P-C: Tack för allt. @KalleR: Du får varna mig om du vill, men innan jag blir varnad vill jag se dessa 3 bannade som fan. Tack. Well, to be honest så vill jag inte hålla på att bråka mer, måste erkänna att det var fuckin' omoget att ta din signatur och avatar. Jag kan väl be om ursäkt och grejer typ bara för att smöra så jag inte blir bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Äh, puss på dig. Bara ett oskyldigt litet prank; inte roligt alls, inte skadligt och bara förnedrande för oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 (redigerad) Well, to be honest så vill jag inte hålla på att bråka mer, måste erkänna att det var fuckin' omoget att ta din signatur och avatar. Jag kan väl be om ursäkt och grejer typ bara för att smöra så jag inte blir bannad. Nej, skit i och ta min avatar och signatur då, jag vet att du vill vara som mig. Och smöra? Haha, jag tog åt mig jättemycket, och jag är jätteledsen nu, ska gråta ut hos KalleR så han tröstar mig med en bann på din fula håriga röv. Och så ett fint citat från American Pie: . Are you an asshole? No, why? - Cus you are hairy and smells like shit. @Crice: Klockan är kvart över fem, stick och gör söndagsläxan med dig. Hej. Redigerad 15 januari, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Nej, skit i och ta min avatar och signatur då, jag vet att du vill vara som mig. Och smöra? Haha, jag tog åt mig jättemycket, och jag är jätteledsen nu, ska gråta ut hos KalleR så han tröstar mig med en bann på din fula håriga röv. Och så ett fint citat från American Pie: . Are you an asshole? No, why? - Cus you are hairy and smells like shit. @Crice: Klockan är kvart över fem, stick och gör söndagsläxan med dig. Hej. Men lilla vän, jag vill vara som dig. Ja, jag smörar så jag inte ska få en FET BANN på min fula håriga röv. Och så ett bra citat från Fear and Loathing in Las Vegas: "Impossible to walk in this mud." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Här hade du chansen att visa lite mognad i reflektion till våra dumheter, och istället blir du helt bindgalen och uppför dig bara fjantigare än vi gjorde. Jaja, nog daltat om detta. Vill du ha svar på livets gåtor och en klagovägg så finns jag på PM eller MSN [jesuscrice@hotmail.com]... See you in the funny pages! @ Topic: Ny sigg kommer strax. Behöver lite inspiration bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts