Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Haha.. börjar lite enkelt med:

Crice: Jag trodde du kunna visa mogenhet, det bevisar väl bara hur rolig man kan vara. Haha, shit vad jag skrattade. *Ramlar av stolen*

Epix: Dig vet jag redan allt om.

Sen sista, vad fan heter du.. Aww.

Pico: Vad hade du emot mig då? Såg inte det roliga i det där. Dags och sticka och göra läxan? Herregud. Haha, jag skrattar bara jag läser detta. Shit. Hur fan lyckas ni vara så OMOGNA? Min lillebror Alexander, som är 2 år, har fått mer fjun än er.

Det syns på dig Crice, på din film du la upp förut. Du lät som .. en 11åring som precis fått en visselpipa i halsen. Väx upp.

@P-C: Tack för allt.

@KalleR: Du får varna mig om du vill, men innan jag blir varnad vill jag se dessa 3 bannade som fan. :mellow: Tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha.. börjar lite enkelt med:

Crice: Jag trodde du kunna visa mogenhet, det bevisar väl bara hur rolig man kan vara. Haha, shit vad jag skrattade. *Ramlar av stolen*

Epix: Dig vet jag redan allt om.

Sen sista, vad fan heter du.. Aww.

Pico: Vad hade du emot mig då? Såg inte det roliga i det där. Dags och sticka och göra läxan? Herregud. Haha, jag skrattar bara jag läser detta. Shit. Hur fan lyckas ni vara så OMOGNA? Min lillebror Alexander, som är 2 år, har fått mer fjun än er.

Det syns på dig Crice, på din film du la upp förut. Du lät som .. en 11åring som precis fått en visselpipa i halsen. Väx upp.

@P-C: Tack för allt.

@KalleR: Du får varna mig om du vill, men innan jag blir varnad vill jag se dessa 3 bannade som fan. :huh: Tack.

Well, to be honest så vill jag inte hålla på att bråka mer, måste erkänna att det var fuckin' omoget att ta din signatur och avatar. Jag kan väl be om ursäkt och grejer typ bara för att smöra så jag inte blir bannad. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, to be honest så vill jag inte hålla på att bråka mer, måste erkänna att det var fuckin' omoget att ta din signatur och avatar. Jag kan väl be om ursäkt och grejer typ bara för att smöra så jag inte blir bannad. :mellow:

Nej, skit i och ta min avatar och signatur då, jag vet att du vill vara som mig.

Och smöra? Haha, jag tog åt mig jättemycket, och jag är jätteledsen nu, ska gråta ut hos KalleR så han tröstar mig med en bann på din fula håriga röv.

Och så ett fint citat från American Pie:

. Are you an asshole?

No, why?

- Cus you are hairy and smells like shit.

@Crice: Klockan är kvart över fem, stick och gör söndagsläxan med dig. Hej.

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, skit i och ta min avatar och signatur då, jag vet att du vill vara som mig.

Och smöra? Haha, jag tog åt mig jättemycket, och jag är jätteledsen nu, ska gråta ut hos KalleR så han tröstar mig med en bann på din fula håriga röv.

Och så ett fint citat från American Pie:

. Are you an asshole?

No, why?

- Cus you are hairy and smells like shit.

@Crice: Klockan är kvart över fem, stick och gör söndagsläxan med dig. Hej.

Men lilla vän, jag vill vara som dig. :mellow:

Ja, jag smörar så jag inte ska få en FET BANN på min fula håriga röv. Och så ett bra citat från Fear and Loathing in Las Vegas:

"Impossible to walk in this mud."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här hade du chansen att visa lite mognad i reflektion till våra dumheter, och istället blir du helt bindgalen och uppför dig bara fjantigare än vi gjorde. Jaja, nog daltat om detta. Vill du ha svar på livets gåtor och en klagovägg så finns jag på PM eller MSN [jesuscrice@hotmail.com]...

See you in the funny pages!

@ Topic: Ny sigg kommer strax. Behöver lite inspiration bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor