eXotic Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Jag vet, men du existerar inte längre i mitt universum. Ok, då gör jag väl inte det då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 (redigerad) 2 frågor då... 1. men hur kan du svara? 2. vem är det på din avatar? 2 svar då... 1. Det gör jag inte. *Hypnotiskt stirrande blick* 2. Det är jag i drag. Ok, då gör jag väl inte det då ? Exakt. Edit: Doh! Redigerad 15 januari, 2006 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Siana dealar droger på forumet! *pekar hotfullt* --- Igår drack jag diskmedel. Så jag la in det i min sig, i brist på annat. *Stirrar på Funnylins knotiga finger* Magiskt pulver går att tolka som man vill. Jag tänkte på strösocker. --- Ah. Tja, det kan vara bra att förvarna forumiterna, om du nu beter dig lite annorlunda. Den gula, renande sörjan brukar vanligtvis väcka det allra mörkaste inom varje person. -- @okka: Kolla på första sidan i denna tråden. Den var ju från början en "Vem har snyggast signatur- tråd", eftersom KalleR (?) hade låst The One And Only. Och du fick en fin Saddam- bild på första sidan. *Fniss* Jag minns det som igår. Fast ur Rocket_Skaters (blääh) ögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Ny avatar. --- Jag funderar på att äta tvättmedel idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Ny avatar. --- Jag funderar på att äta tvättmedel idag. Jag funderar på att äta tvättmedel idag. *Kastar upp kvällsmaten* -- Ska jag behålla Link eller ta tillbaka min käre trollkarl? http://files.upl.silentwhisper.net/upload3/444.gif http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/4344.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Trollkarlen! http://haxor.istheshit.net/images/zdsnvhju.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Ska jag behålla Link eller ta tillbaka min käre trollkarl? Behåll Link ett tag till du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Teehe, ändrade min signatur lite... Gillade inte hur det var förut. "Siana" passar dock fortfarande inte in särskilt bra... Nåväl. Link får väl vara kvar ett tag, RadiuZ vågar jag inte lita på, den där bilden var sjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 (redigerad) Ny signatur. Redigerad 15 januari, 2006 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Nütt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Jäva signatur och avatar pirater vi har här på forumet då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Hmm. Vad har hänt? Warum är alla pKz-wannabes helt plötsligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Hmm. Vad har hänt? Warum är alla pKz-wannabes helt plötsligt? För att dom är invalida idioter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 För att dom är invalida idioter. Bättre kan du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Någon som kan förklara bakgrunden till varför Crice, Epix, Pico och pKz har likadana signaturer och avatars(avatarer?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 För att vi är invalida idioter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Någon som kan förklara bakgrunden till varför Crice, Epix, Pico och pKz har likadana signaturer och avatars(avatarer?) Men de tycker väl att dom är så fantastiskt roliga. Ha-ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts