alexzander Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Ny sign lite inspererad av "Tweak"s sign... kommentarer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Ny sign lite inspererad av "Tweak"s sign... kommentarer? Ett ord. adblock =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Så, ska jag ha ett ordspråk osm text på signaturen ? Det högsta är ej att aldrig falla utan att resa sig efter varje fall ? Har lite andra annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Så, ska jag ha ett ordspråk osm text på signaturen ? Det högsta är ej att aldrig falla utan att resa sig efter varje fall ? Har lite andra annars. Hm, "Höjden av kvickhet är att citera kvicka människor". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Hm, "Höjden av kvickhet är att citera kvicka människor". Haha, nej det ska vara något klokt. Om du tänker för länge på nästa steg kommer du att tillbringa resten av livet på ett ben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Varför skulle de klaga på min AntiClimax? De kan inte undgå att känna det kärleksfulla och välvilliga budskapet i den. Och den är ju inte alltför seriös heller. @ P-C: Ska jag ta "Get outta here" bokstavligt talat? Hoppas du inte menade så, isf har du problem. Ville ju bara göra dig lite gladare på ett snällt sätt, men det verkade inte funka Aja, du och Lindström är ju kända som forumets sura personer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Ny sign lite inspererad av "Tweak"s sign... kommentarer? Suck. Inte i närheten av min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Den här fastnade jag för, vad sägs om den här ? När du undervisar din son, undervisar du också din sonson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Den här fastnade jag för, vad sägs om den här ? När du undervisar din son, undervisar du också din sonson. Visst, fint ordspråk men är det vekligen någotv att ha i en signatur? Om du gör ett fint hjärta också däremot, då blir det jättefint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Hippietakterna med paint och kärlek som jag inledde med då jag kom till detta forum verkar komma tillbaka! Trevligt. Remember the vit-rosa-rutiga tjollret jag hade? Aah... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Ska jag byta sig ? Haha, ingen bild :"> Dem där hundarna äger! Kommer inte ihåg vad dem heter though. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Visst, fint ordspråk men är det vekligen någotv att ha i en signatur? Om du gör ett fint hjärta också däremot, då blir det jättefint. Det skulle vara text i signaturen, men jag vill inte ha bara mitt namn, det blir så tråkigt. Nej, hjärtan passar inte in i den bilden, så jag hoppar över det, förmedlar kärlek på mitt egna sätt ^^ Panimala @ "2 stupid dogs" heter dem ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Panimala @ "2 stupid dogs" heter dem ^^ Just det, det gick på Cartoon Network förut, vene om det går fortfarande. http://www.index.hr/wallpapers/images/tmb2_20059121915532stupid.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) Just det, det gick på Cartoon Network förut, vene om det går fortfarande. http://www.index.hr/wallpapers/images/tmb2...15532stupid.jpg Haha, jo det var där jag såg det med, har ett videokasett med dem på Men nu fan byter jag sig, med eller utan text. Jag är ledsen Funnyline, men din torsk måste försvinna omedelbumbs från min sig Redigerad 14 januari, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Haha, jo det var där jag såg det med, har ett videokasett med dem på Men nu fan byter jag sig, med eller utan text. Jag är ledsen Funnyline, men din torsk måste försvinna omedelbumbs från min sig En kant att rekomendera? Vet att det är en vit linje runt men va fan har det för betydelse? Btw; http://img276.imageshack.us/img276/340/2stupiddogs3so4nn.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) En kant att rekomendera? Vet att det är en vit linje runt men va fan har det för betydelse? Jag har nu en grå ram på den. Uppdaterade precis innan du skrev ^^ Ska dock byta avatar, den är suddig ftw. Äsch nu skiter jag i det, den blir ju suddig vad jag än gör. Ja, nu blev det bättre, tack Bullet ^^ Redigerad 14 januari, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 *Häller magiskt pulver på P-C* Nån kommentar om min signatur? Jag kanske ska byta tillbaka till min trollkarls- avatar... Siana dealar droger på forumet! *pekar hotfullt* Jag är ledsen Funnyline, men din torsk måste försvinna omedelbumbs från min sig Huh? Vem är du? Du är död för mig nu. --- Igår drack jag diskmedel. Så jag la in det i min sig, i brist på annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Huh? Vem är du? Du är död för mig nu. Jag fick din userbar-torsk att ha i sigen för ett tag sedan, och han rök idag ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Jag fick din userbar-torsk att ha i sigen för ett tag sedan, och han rök idag ^^ Jag vet, men du existerar inte längre i mitt universum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Jag vet, men du existerar inte längre i mitt universum. 2 frågor då... 1. men hur kan du svara? 2. vem är det på din avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts