Siana Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Siana hakar på trenden. Dock passade inte "siana" in så bra, så det är möjligt att jag ändrar det sen... http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/blueangel.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 ÅÅH DEN VAR SNYGG! Seriöst - ser du inte hur skitful texten är? Sen så blir Lichtenstein-teckningen svinful i 64x64. Alldeles för tjurigt. Alla ska vara kärleksfulla här på gtasajten nu, skärp till dig. AntiClimax sign ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Alldeles för tjurigt. Alla ska vara kärleksfulla här på gtasajten nu, skärp till dig. Och vem bestämde det? Siana? Get outta here. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Och vem bestämde det? Siana? Get outta here. *Häller magiskt pulver på P-C* Nån kommentar om min signatur? Jag kanske ska byta tillbaka till min trollkarls- avatar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Ny sign och avatar vad tycks?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) ÅÅH DEN VAR SNYGG! Seriöst - ser du inte hur skitful texten är? Sen så blir Lichtenstein-teckningen svinful i 64x64. Tack.... Jo jag vet att Lichtenstein-teckningen blir skit ful men den är ändå bara tillfällig. Inte konstigt att texten är ful, bilden är ju gjord i paint! Men känner du inte den fina känslan i bilden! Tack Tweak! Redigerad 14 januari, 2006 av AntiClimax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Tack.... Jo jag vet att Lichtenstein-teckningen blir skit ful men den är ändå bara tillfällig. Inte konstigt att texten är ful, bilden är ju gjord i paint! Men känner du inte den fina känslan i bilden! Hördu - den är fortfarande skitful - och text blir inte så om du bara skriver vanligt i paint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Hördu - den är fortfarande skitful - och text blir inte så om du bara skriver vanligt i paint. Nej jag sprayade vitt över den, tycker ni att jag inte skulle ha gjort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Nej jag sprayade vitt över den, tycker ni att jag inte skulle ha gjort det? Haha, jo, absolut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Haha, jo, absolut. 'My sarcasm-detector is off the hook!' 'Oh - a sarcasm-detector - now that's a reaaally useful invention' 'Bip-Bip-Bipbipbipbip BOM!' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Fan va mycket snyggare den blev nu, ajt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Fan va mycket snyggare den blev nu, ajt? Eftersom det tydligen är på modet att ha överseende med snedsteg; Görfin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Eftersom det tydligen är på modet att ha överseende med snedsteg; Görfin. Okej den är skitful , men jag orkar inte fixa till en snyggare... Klaga lite på Tweaks sign då, bröööööööööööl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) Ska jag byta sig ? Haha, ingen bild :"> Redigerad 14 januari, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Ska jag byta sig ? Nej den du har nu är snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Ska jag byta sig ? Haha, ingen bild :"> Jag tycker den är snyggare. Byt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Ska jag byta sig ? Haha, ingen bild :"> Om du lägger till lite text och ram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Om du lägger till lite text och ram. Det är en ram, en vit sådan. Vad skulle det vara för text då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Det är en ram, en vit sådan. Vad skulle det vara för text då ? Svart text längst ner i vänstra hörnet, med nån stilren font Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Svart text längst ner i vänstra hörnet, med nån stilren font Men jag menar, vad skulle det stå då ? Mitt namn vill jag inte ha på en sig till just nu, har haft det på alla mina fula signaturer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts