Patrik Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Sign av denna? http://uploadany.com/imagehost/out.php/i10620_psyROOM.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Sign av denna? http://uploadany.com/imagehost/out.php/i10620_psyROOM.gif Ja den tycker jag, brukar inte gilla animerade sigs men den där är inte så snabb om man säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Fixat the ram nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Fint gjort. Men jag behåller den jag har tror jag. Kanske fixar ram om jag orkar. *Gråter* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Ny sig/ava... Har tänkt ha denna ett tag nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Ny sig (text only) comments? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Sign av denna? http://uploadany.com/imagehost/out.php/i10620_psyROOM.gif Fan va nice, hoho. Men jag vet inte om den gör sig som signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Ny sig/ava... Har tänkt ha denna ett tag nu! Endofworld FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Kan inte mer än hålla med! Så jävla skön den är! "Hokay! So, here's the earth. Chillin'... Damn, that's one good looking earth!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Ny sig (text only) comments? Du har ju glömt en del klassiker i listan! :'( Var är Dime? Var är Cliff? Var är alla andra grymma? Kurt är där iaf.. och Joey... Det är bra grejer det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Håll käften, jag går Off-Topic. Fred pKz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Kan nån göra en avatar o sig till mig?? i 50 cent tema där det står t.ex. 50 cent- gta sajten, lr nått liknande?? pllzz kan inte själv, det är därför ja frågar er... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Du har ju glömt en del klassiker i listan! :'( Var är Dime? Var är Cliff? Var är alla andra grymma? Kurt är där iaf.. och Joey... Det är bra grejer det. Jag vart tvungen att välja ut nåra (i detta fallet valde jag Ramones och kurt cobain) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Tweak skulle byta till kärlekstema. Jag härmar honom. Bra idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Vill oxå ha kärleks tema på min sig!!! Är dock kass på photoshop ochallt vad det heter, kan någon snäll, cool, töntig, dum, ful, snygg eller smart människa fixa en fin kärleks sig till mig? Ska typ stå: AntiClimax älskar er alla (nästan)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 (redigerad) Jag har redan gjort min nya sig, i Paint. Paint ftw! Den är jätteful, men proppfylld med kärlek..Behöver bara någon som laddar upp den. Fin va? Btw, AntiClimax: Skriv ihop! Redigerad 13 januari, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Vill oxå ha kärleks tema på min sig!!! Är dock kass på photoshop ochallt vad det heter, kan någon snäll, cool, töntig, dum, ful, snygg eller smart människa fixa en fin kärleks sig till mig? Ska typ stå: AntiClimax älskar er alla (nästan)! Här får du en *host* jättefin.. Puss på er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Här får du en *host* jättefin.. Puss på er! Gud va fin! Puss på rumpan Ice Candy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 (redigerad) Jag har redan gjort min nya sig, i Paint. Paint ftw! Den är jätteful, men proppfylld med kärlek..Behöver bara någon som laddar upp den. Fin va? Btw, AntiClimax: Skriv ihop! Upload:Bilden.. Varådgod Edit kanske bättre att skirva... jaja http://img332.imageshack.us/img332/5420/po...371871490ji.png Redigerad 13 januari, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 (redigerad) Upload:Bilden.. Varådgod Edit kanske bättre att skirva... jaja http://img332.imageshack.us/img332/5420/po...371871490ji.png Jag härmar väl AntiClimax och ger dig en puss på rumpan! :"> Puss på rumpan! Tack så jättemycket! Edit: Fan, nu får jag det inte att funka :"> Någon som vill förklara? Hur man fixar signaturen alltså Redigerad 13 januari, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts