Siana Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Så många broar jag bränt, ingen tog mig riktigt över nej. Stilrent. Finare än din senaste. Fast det skulle vara fräsigare med en ram, och texten i det nedre högra hörnet, och alla bokstäver små. Men det är bara vad jag tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) Voila! Gamla avataren tillbaka och ny signatur innehållandes allas våran Mr. T. Edit, damn det blev kanske ett stavfel. Det ska nog vara "...the fool that lay his eyes on...". Eller? Redigerad 12 januari, 2006 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Edit, damn det blev kanske ett stavfel. Det ska nog vara "...the fool that lay his eyes on...". Eller? Yep, Mr.T är även ihoptryck på den bilden. Ny signatur och avatar, blev inte helt nöjd, byter troligvis rätt snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag tycks ha fått ett tämligen jäkligt hjärnsläpp. Jag ändrade nu texten och hoppas det är rätt, jag orkar i vilket fall inte ändta mer nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 (redigerad) Förlåt.. Redigerad 13 januari, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Förlåt.. Okej pKz, du är förlåten. Men gör inte om det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Okej pKz, du är förlåten. Men gör inte om det! Wohoo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 (redigerad) Ädit, yeah baby Yeah! Redigerad 13 januari, 2006 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 (redigerad) *borta* Redigerad 13 januari, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Du kommer att tröttna inom en mycket nära framtid. Tro mig Jag kommer iaf aldrig tröttna på min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Finare än din senaste. Fast det skulle vara fräsigare med en ram, och texten i det nedre högra hörnet, och alla bokstäver små. Men det är bara vad jag tycker. Kan inte göra ram längre. Blir helt cp. Istället för en "rand" kommer det flera stycken. Visserligen blir de svagare och svagar ju längre in mot mitten de kommer men ändå. Ser cp ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Ädit, yeah baby Yeah! Din avatar är ganska ful! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Kan inte göra ram längre. Blir helt cp. Istället för en "rand" kommer det flera stycken. Visserligen blir de svagare och svagar ju längre in mot mitten de kommer men ändå. Ser cp ut. Rita dit en 1pixlig rand med pennan. Håll in shift för att få det rakt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 (redigerad) Rita dit en 1pixlig rand med pennan. Håll in shift för att få det rakt.. Det är ju det jag gjort.. Edit: LOL! Kom på att jag använt penseln för att göra ram. Redigerad 13 januari, 2006 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Här har du, annars... Jag fixade den så som jag tyckte den borde vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Fint gjort. Men jag behåller den jag har tror jag. Kanske fixar ram om jag orkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Din avatar är ganska ful! Yeah , men det var ju liksom meningen, han är ful och måste vara fel. hoho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Tillbaka med Ferrari. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Tillbaka med Ferrari. Tycker du borde byta avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Tycker du borde byta avatar MFF 4 LIFE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts