eXotic Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Kolla på reglerna, va. Lite för stor, va. Din är 539.44 KB, va. Va. Aw crap, de där går inte att få mindre :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 SIGNATUR FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 SIGNATUR FTW! Läckraste sen "Love Gun" signature Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Så, nu har jag förminskaat den som aKi ville, är den bättre nu ? http://img283.imageshack.us/img283/9223/si...llsajten3to.gif Syftade på kb storleken inte pixel storleken ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Läckraste sen "Love Gun" signature Ohyes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 http://miniprofile.xfire.com/bg/bg/type/1/planetouched.png Funderar på att byta till en ful liten sån där.. Fast jag har inga Xfire vänner..Buhu, så ensam jag är! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Syftade på kb storleken inte pixel storleken ^^ Aha, men då hade jag ju inte behövt göra om den eftersom att jag vet att dem inte går att få ner till 100 kb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Vad tycks min signatur.han heter lyding Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Aha, men då hade jag ju inte behövt göra om den eftersom att jag vet att dem inte går att få ner till 100 kb Alltså, den bilden var runt fyrtio frames, du kan ju ta bort några så får du lätt ner den till under hundra. Dessutom behöver ju inte exakt alla blixtar vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Komentera? Min sign ,plz? Boobies! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Komentera? Min sign ,plz? Boobies! Sätt en bild istället för bokstäver så är det perfekt. Tänk på dom som inte kan läsa, de ska väl också få njuta av en av de finaste grejerna i livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Alltså, den bilden var runt fyrtio frames, du kan ju ta bort några så får du lätt ner den till under hundra. Dessutom behöver ju inte exakt alla blixtar vara med. Frames ? :"> Njae, jag skulle kunna ta bort en blixtsektion, eller två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 La till en liten bit ;D Del från en torrentsida där jag är staff på PM for invite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 La till en liten bit ;D Del från en torrentsida där jag är staff på PM for invite Vad har ändrats då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Vad har ändrats då? Kolla nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) NY AVATAR OMGWTF!! Ska nog ändra lit' i signaturen också, ska bara komma på något. Tar dock bort Berits citat och lägger dit en länk istället. ^^ Edit***** Så, det blev en ny fin signatur också. Najz. Redigerad 11 januari, 2006 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) Najs? Redigerad 11 januari, 2006 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Nej. För stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Börjar det inte bli dags för en ny signaturtävling snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Börjar det inte bli dags för en ny signaturtävling snart? Jag vinner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts